Jeg har i øjeblikket store problemer med mine hjemmesider som er hostet hos meebox..
der har vidst været et servernedbrud tidligere på dagen, men det skulle være løst..
Men mine sider har stadigvæk problemer..
har i problemer med jeres nogle af jeres sider som er hostet hos dem??
Mvh Tobias.
Hej Tobias,
Har du skrevet til vores support?
Nej, der har ikke været servernedbrud. På grund af problemer med DIX'en, så har noget af trafikken været routet anderledes, det gav kortvarigt problemer med at tilgå vores netværk for nogle.
Jeg synes tit jeg har problemer med min mail server. får tit mail delivery failure med besked om IP eller meebox er blacklistet.. ved ikk om det er fordi der er nogen kunder der sender spam ud og vi alle så blir blacklistet eller hvordan det fungere , det er bare skide irriterende..
omvendt så er det måske begrænset hvad man kan forvente for de få kroner det koster hos dem - også alligevel, burde man få det man (tror) man betaler for
Jep, jeg har både skrevet med supporten, og oprettet en ticket i systemet..
Tobias:
det er blot for at høre om der er nogen andre som også har haft problemer.
Kan du ikke prøve at forklare mig, præcist hvad du får ud af et svar på SÅ løst et spørgsmål som "Er der andre der har problemer" når du samtidigt tilsyneladende er i gang med deres support? Hvis jeg svare ja, så er det ikke nødvendigvis lig dit problem.
Jeg er meget ked af det, men dette indlæg var skrevet i ren frustration, fordi jeg troede at alle min hjemmesider var nede og indholdet slettet eftersom jeg slet ikke kunne se noget indhold på mine hjemmesider..
Men det er vidst bare Meebox som har haft nogle problemer.
Jeg har dog stadigvæk et lille problem - nemlig at mine indlæg slet ikke vises på forsiden af en af mine sider..
Så i skal blot se bort fra dette indlæg.. og tak for svarene alle sammen :)
Jeg er meget ked af det, men dette indlæg var skrevet i ren frustration, fordi jeg troede at alle min hjemmesider var nede og indholdet slettet eftersom jeg slet ikke kunne se noget indhold på mine hjemmesider..
Det er desværre blevet sådan her på Amino at så snart der er nogen der skriver noget om Meebox der kan misforstås. Så rejser der sig straks en hetz mod vedkommende. Det er åbenbart af en eller anden årsag blevet Meebox´es baghave. Og jeg vil ellers mene at det ville klæde dem mere at de brugte noget mere tid i deres egen have. Jeg venter stadigvæk på at HELE siden bliver oversat til Dansk.
Det er desværre blevet sådan her på Amino at så snart der er nogen der skriver noget om Meebox der kan misforstås. Så rejser der sig straks en hetz mod vedkommende. Det er åbenbart af en eller anden årsag blevet Meebox´es baghave. Og jeg vil ellers mene at det ville klæde dem mere at de brugte noget mere tid i deres egen have. Jeg venter stadigvæk på at HELE siden bliver oversat til Dansk.
Det synes jeg nu ikke at der gør, men Amino er netop ikke et Meebox-support-forum, derfor bør det heller ikke benyttes til det.