Okay jeg har ringet til NETS og fået bekræftet at det er svindel og at jeg skal holde mig langt væk fra den ordre.
Og nu er det jeg bliver en smule indebrændt. Ikke på dig naturligvis, jeg er glad for at du ikke brændte fingrene.
Men når Nets siger til dig at du skal holde fingrene væk, er det fordi de kan se at kortet bliver brugt flittigt. Nu spærer de det, men de kontakter ikke de shops hvor de kan se det har været brugt.
Tværtimod lader de bare shoppen køre ordren igennem (transaktionen er jo godkendt), og på et tidspunkt trækker de pengene tilbage, og sender de forskellige shops en regning, som tak for at Nets / Teller ikke tilbyder en skid sikkerhed til webshops 
De burde være forpligtet til at kontakte alle de steder kortet er brugt, så ejerne slipper for at sende varer som Nets / Teller ved de ikke får penge for, eller også burde systemet indrettes sådan, at der kom en advarsel i forbindelse med at pengene trækkes, der gør opmærksom på at kortet er blevet spærret, efter at Nets / Teller først har godkendt transaktionen.
Måden det kører på i dag, er i hvert fald langt fra tilfredsstillende. Bare ærgerligt at der ikke er nogen der beskytter shopejernes interesse, på samme måde som der er nogen der beskytter forbrugerne (Hint hint FDIH / Dansk Erhverv, hvis I læser med herinde)