Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, er dette svindel?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku da sjovt at Nets ikke gøre mere for at forhindre denne slags?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:51

Tim J. Nielsen:

Hahahah! Big Smile

Men ja, desværre enig. Man er som shopejer på herrens mark, snydt og bedraget, og skal ovenikøbet betale NETS for ulejligheden Tongue Tied

Og når man så tænker på alle dem fra den her tråd som er så store modstandere af Paypal. Hvor de kunne have undgået den her slags problemer. Ja så kan man da kun grine endnu højere. Big SmileBig SmileBig Smile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:52

Juul:
Hvilken ide skulle der så være med at bruge Credit Card hvis de ikke kan få leveret deres "bytte"? 

HVIS det er poste restante fanger man vel ikke forbryderen heller. Det er klart at hvis en shop har afsendt en række tablets på et fake kreditkortbestilling, så kan den tage ud til poste restante stedet og hente disse tablets.

Det giver ikke forbryderen men tablets retur. Her i dette fald ved vi jo det er fake kreditkort og så skal man naturligvis ikke sende til det poste restante sted, og så slipper man for at hente tingen der.

Skulle man ha fat i forbryderen  - eller en af hans små hjælpere vel ofte, for ham med kortet sidder i Norge, så skulle man jo ha politi til at stå på DHL eller anden poste restante sted i dagevis, og håbe der kom en og hentede OG som ikke bemærkede at politiet var der (tror de som hentet kender biler der normalt holder der osv.) Man får ikke DHL til at tilbageholde folk og den legitimation de viser er fake.

Man kan med andre ord få sine ting retur, men politiet kan jo ikke tage ud hos DHL og hente ting uden at vide de er sendt på et fake kreditkort, det giver jo ikke noget bare at ransage DHL lageret - det er ikke som almindelige tyvekoster - men jo et lager fyldt med generelt lovlige ting og KUN ting som en anmelder ved er sendt på fake kort, kan hentes igen

Derfor tror jeg ikke man fanger forbryderen desværre, højst får sine ting retur, og det er så lettere at lade være at sende når man ved det på forhånd - og kreditkort manden får man heller aldrig desværre.

Tænker jeg fejl her?

Derimod har jeg ofte hørt om ex - et ur - eller en dyr køkkenmaskine. Der kommer en ikke eksisterende adresse + ikke eksisterende tlf nummer og når shoppen bekræfter, kommer der ofte en mail om, at min datter er lige blevet gift og det er en gave til brylluppet - hun er flyttet til manden i Kuala Lumper, kan I sende den direkte til xxxx så skal jeg overføre den ekstra fragt omgående. Folk der handler ure f.eks - er ganske ofte ude for det scam. Kortholder kan så som her let sidde i Norge på skjult IP - det er så bare en anden metode - men stadigt får man ikke svindleren

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:08

Michael:
Og når man så tænker på alle dem fra den her tråd som er så store modstandere af Paypal

Hvordan er man mere sikret mod den slags hos Paypal? Jeg benytter det selv, og anbefaler det gerne, men jeg har nu godt nok svært ved at se det sjove i, at nogen snydes, uanset om de tænder på Paypal eller ej.

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 13:06

Når personer bliver rige på opfindelser, er det ofte baseret på forbedringer eller "huller" i market, dvs ting der ikke findes. Her burde der angiveligt være et markedet for enten at lave et sikkerhedsprodukt eller sælge en udarbejdet sikkerhedsløsning til en etableret spiller på market.

Alternativt kunne der måske laves en form for webside, hvor der postes "mistænkelige/bekræftede falske" ordre. Dette skulle være det eneste formål med siden for at gøre den overskuelig. På den måde kan webshops så holde sammen og hurtigt alarmere hinanden. :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)