Meget flot side, og utrolig enkel og rar at navigere i. Jeg synes hele det visuelle udtryk spiller, men jeg er som forbruger interesseret i hvem der brygger kaffen, altså hvem er folkene bagved. Nu ved jeg ikke om i har besøgt stedet, men det ville være prikken over iét hvis i kunne besøge stedet og tage nogle billeder, og ikke mindst forsikre forbrugeren at både kvalitet og det etiske er i orden.
Vi kunne godt have brugt jer til vores sidste startup event i Børssalen, vi skulle brygge kaffe til 300 tørstige iværksættere. http://techbbq.dk -Det må blive næste gang.
/Trendsonline
Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk
Jeg er lidt af en flueknepper, så knappen, hvor der står Bestil nu, irriterer mig en lille smule. Den har en gradient der får bunden af knappen til at se helt lige ud, uden de runde kanter.. Lidt svært at forklare på tekst, men den er bare lidt drilsk for mine øjne :)
Flot side, som i farver og grafik passer godt til produktet.
Jeg synes, I skal få lavet et sprogtjek på teksten. Hvis I vil slå på kvalitet, bør den sproglige kvalitet også være i orden. Den første fejl, man møder på siden, er "kvalitets kaffe" i to ord - det er lidt uheldigt
Jeg kan hjælpe med at få luget ud i fejlene, hvis I ønsker det.
Jeg vil egentlig bare sige, at jeg synes siden ser hamrende flot ud. Jeg elsker websider uden navigation. At man kan gøre det så simpelt og intuitivt for den besøgende, er helt fantastisk.
På forhånd beklager jeg hvis det allerede har været nævnt. Jeg har ikke lige haft tid til at læse de andres kommentarer. SEO mæssigt tror jeg du får en udfordring. Der er kun meget lidt synlig tekst på siden som kan fanges af Google. Jeg ville derfor formentlig lave en sektion i bunden af siden (fx et par centimeter under din footer) med en god historie om hvordan kaffen er blevet til, evt. med et billede af marken og bønderne (ikke bønnerne ;)) hvor kaffen opdyrkes. Naturligvis med relevante sørgeord som "stjernekaffe", "abonnementskaffe", "kvalitetskaffe" osv. flettet godt ind i teksten mange gange for at tilfredsstille Google. Billedmaterialet til denne artikel er vigtig. Hver gang jeg ser en god kaffereklame i TV med lækre billeder af kaffebønner og glade bønder der høster kaffen, får jeg lyst til at køre til den nærmeste kaffe-biks og købe kaffe :)