Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre bedre? (KAFFE)

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Meget flot side, og utrolig enkel og rar at navigere i.
Jeg synes hele det visuelle udtryk spiller, men jeg er som forbruger interesseret i hvem der brygger kaffen, altså hvem er folkene bagved. Nu ved jeg ikke om i har besøgt stedet, men det ville være prikken over iét hvis i kunne besøge stedet og tage nogle billeder, og ikke mindst forsikre forbrugeren at både kvalitet og det etiske er i orden.

Vi kunne godt have brugt jer til vores sidste startup event i Børssalen, vi skulle brygge kaffe til 300 tørstige iværksættere. http://techbbq.dk
-Det må blive næste gang.

/Trendsonline 

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fed side.

Jeg er lidt af en flueknepper, så knappen, hvor der står Bestil nu, irriterer mig en lille smule.
Den har en gradient der får bunden af knappen til at se helt lige ud, uden de runde kanter.. Lidt svært at forklare på tekst, men den er bare lidt drilsk for mine øjne :)

Mvh Mads 

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Frysetørret kaffe er vores instant kaffe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, som i farver og grafik passer godt til produktet.

Jeg synes, I skal få lavet et sprogtjek på teksten. Hvis I vil slå på kvalitet, bør den sproglige kvalitet også være i orden. Den første fejl, man møder på siden, er "kvalitets kaffe" i to ord - det er lidt uheldigt Smile

Jeg kan hjælpe med at få luget ud i fejlene, hvis I ønsker det.

Held og lykke med det Smile

Vh Barbara

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det fandt jeg ud af :)
Jeg har også bestil nu.

Jeg synes også i godt kunne få et par links i footeren - Til afmelding, ændring o.lign
 

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Vi får sendt din intropris allerede i dag. Jeg håber du nyder kaffen, ligeså meget som vi gør.

Alt dette står i betingelser Mads, men kan godt være man skulle arbejde lidt på det. Tak

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu lavet lidt om på siden udfra jeres kritik.

- Tilføjet "Firmanavn" i formular.

- Ændret produkt titel.

- Nu koster det kun 1 kr for en pose kaffe + levering.

Mere kritik tak! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg vil egentlig bare sige, at jeg synes siden ser hamrende flot ud. Jeg elsker websider uden navigation. At man kan gøre det så simpelt og intuitivt for den besøgende, er helt fantastisk.

På forhånd beklager jeg hvis det allerede har været nævnt. Jeg har ikke lige haft tid til at læse de andres kommentarer. SEO mæssigt tror jeg du får en udfordring. Der er kun meget lidt synlig tekst på siden som kan fanges af Google. Jeg ville derfor formentlig lave en sektion i bunden af siden (fx et par centimeter under din footer) med en god historie om hvordan kaffen er blevet til, evt. med et billede af marken og bønderne (ikke bønnerne ;)) hvor kaffen opdyrkes. Naturligvis med relevante sørgeord som "stjernekaffe", "abonnementskaffe", "kvalitetskaffe" osv. flettet godt ind i teksten mange gange for at tilfredsstille Google. Billedmaterialet til denne artikel er vigtig. Hver gang jeg ser en god kaffereklame i TV med lækre billeder af kaffebønner og glade bønder der høster kaffen, får jeg lyst til at køre til den nærmeste kaffe-biks og købe kaffe :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side :)

Har lige været inde for at bestille - men inden man trykker godkend, ændres prisen fra 1 kr. til 6 kr.?

Er I OBS på det?


/ ANders 

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)