Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre bedre? (KAFFE)

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg så denne kontant for ikke så længe siden og her er det lidt samme problem med mindre jeg misforstår? Ved godt det er hård kritik, den var ment så i ikke komme i klemme :)

/allan

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er ikke et eller andet firma der vil fuppe vores kunder. Vi vil bare levere det vi selv elsker - kvalitetskaffe til døren til andre elskere. Vi er ikke et eller andet "Betal 1 kr og få skrabelodder", vi er et troværdigt produkt og går op i kundepleje :-)

Jeg syntes det står tydeligt i vores betingelser, at vi ikke binder kunderne.

Men tak for link og info. :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:36

Stjernekaffe:
Vi er ikke et eller andet firma der vil fuppe vores kunder. Vi vil bare levere det vi selv elsker - kvalitetskaffe til døren til andre elskere. Vi er ikke et eller andet "Betal 1 kr og få skrabelodder", vi er et troværdigt produkt og går op i kundepleje :-)

Det er jeg faktisk ikke et sek tvivl om, men ville bare påpege at som jeg har forstået det, så siger loven man skal gøre tydeligt opmærksomt på at man tegner et abonnement, det er så muligt det står tydeligt i jeres betingelser, de er dog knap så tydelige.(linket)

Igen det var ment som et godt råd og ingen kritik, fint side der fanger godt :)

Held og lykke med det ...

/allan

Tilmeldt 24. May 13
Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det står både i betingelser og tydeligt nederst i formularen, hvad man betaler og hvor meget man får osv. Så det syntes jeg nu også vi har gjort tydeligt. Men tak for kritik! 

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 10:41

Jeg syntes personligt at det fremgår fint af hjemmesiden at det er en abonnementsordning, specielt fordi det står tydeligt i bunden inden man klikker på "Bestil nu" knappen.

At der så ikke er nogen binding er jo kun et plus :)

Venligst,
Bjarke 

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 10:57

Hej !

Jeg synes der mangler billeder af det man får leveret. Altså posen, dåsen eller hvad det nu er.

Jeg vil ikke selv handle da det prismæssigt ikke kan konkurrere med tilbudskaffen i supermarked.

Her kan jeg ofte få en pose for 20-25kr. Der er sikkert kvalitetsforskel men jeg er udmærket tilfreds med bki, cirkelkaffe osv.

Mvh og held og lykke

Fra Virum
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:58
Jeg er enig med de andre. Opbygningen og designet af siden er ganske ganske fin.

Prisen fremgår ikke ret tydeligt (ud over Intro) men det er måske med vilje?

Til den lidt høje pris vil jeg gerne vide noget mere om kaffen. Er der forskel på kaffen eller er det den samme bønne der er malet og hele mv?

Måske er det bare en detalje men jeres tekster omkring kaffen er ikke skrevet i "kaffesprog" efter min mening.

Bottomline: fed side og opbygning men jeg kan ikke finde ud af om I brænder for kaffe eller om det bare er " BKI" kaffe (no offence BKI"

Det skal siges at jeg selv drikker meget kaffe og gider ikke drikke dårlig kaffe.

Just my 2 cent

Peter
Tilmeldt 24. May 13
Skrevet kl. 11:00

Når du vælger hvor mange kopper du drikker, står der nederst i formularen tydeligt:

"6 kr. + levering, i prøveperiode, dernæst 190 kr. efterfølgende pr. måned
6 pakker á 250 gram, inkl. fragt."

Du kan trykke på de orange knapper på billederne til venstre for at læse lidt mere om kaffen. 

Fra Virum
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:20
På min stod der godt nok 262kr og 2x1000 gram men fred være med det. Det jeg mener er at der ikke oplyses en pris der kan sammenlignes med andre steder. Normalt opgives kaffepriser pr kg.

Ja, har fundet teksten om kaffen men den er ikke helt god efter min mening
Tilmeldt 24. May 13
Skrevet kl. 11:22

Det er jo unikt for hver kunde, alt efter hvad de drikker. Drikker du 2kopper dagligt betaler du kun for det.

Systemet udregner automatisk en ca. pris og antal kg du skal bruge pr. måned udfra beregninger af antal kopper og hvilken kaffe (malet, bønner eller instant)

Så abonnementet er unikt for hver kunde, derfor er prisen forskellig.

"På min stod der godt nok 262kr og 2x1000 gram men fred være med det"

Så står der jo også 2kg for 262kr :)

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)