Jeg så denne kontant for ikke så længe siden og her er det lidt samme problem med mindre jeg misforstår? Ved godt det er hård kritik, den var ment så i ikke komme i klemme :)
Vi er ikke et eller andet firma der vil fuppe vores kunder. Vi vil bare levere det vi selv elsker - kvalitetskaffe til døren til andre elskere. Vi er ikke et eller andet "Betal 1 kr og få skrabelodder", vi er et troværdigt produkt og går op i kundepleje :-)
Jeg syntes det står tydeligt i vores betingelser, at vi ikke binder kunderne.
Vi er ikke et eller andet firma der vil fuppe vores kunder. Vi vil bare levere det vi selv elsker - kvalitetskaffe til døren til andre elskere. Vi er ikke et eller andet "Betal 1 kr og få skrabelodder", vi er et troværdigt produkt og går op i kundepleje :-)
Det er jeg faktisk ikke et sek tvivl om, men ville bare påpege at som jeg har forstået det, så siger loven man skal gøre tydeligt opmærksomt på at man tegner et abonnement, det er så muligt det står tydeligt i jeres betingelser, de er dog knap så tydelige.(linket)
Igen det var ment som et godt råd og ingen kritik, fint side der fanger godt :)
Det står både i betingelser og tydeligt nederst i formularen, hvad man betaler og hvor meget man får osv. Så det syntes jeg nu også vi har gjort tydeligt. Men tak for kritik!
Jeg syntes personligt at det fremgår fint af hjemmesiden at det er en abonnementsordning, specielt fordi det står tydeligt i bunden inden man klikker på "Bestil nu" knappen.
At der så ikke er nogen binding er jo kun et plus :)
På min stod der godt nok 262kr og 2x1000 gram men fred være med det. Det jeg mener er at der ikke oplyses en pris der kan sammenlignes med andre steder. Normalt opgives kaffepriser pr kg.
Ja, har fundet teksten om kaffen men den er ikke helt god efter min mening
Det er jo unikt for hver kunde, alt efter hvad de drikker. Drikker du 2kopper dagligt betaler du kun for det.
Systemet udregner automatisk en ca. pris og antal kg du skal bruge pr. måned udfra beregninger af antal kopper og hvilken kaffe (malet, bønner eller instant)
Så abonnementet er unikt for hver kunde, derfor er prisen forskellig.
"På min stod der godt nok 262kr og 2x1000 gram men fred være med det"