Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre bedre? (KAFFE)

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vi har nu lanceret http://stjernekaffe.dk og vil gerne høre jeres mening om vores side.

Er siden indbydende nok?

Hvad er godt og hvad er skidt? 

Ville du selv købe - hvis nej, hvorfor?

Mangler vi noget - søger du informationer?

På forhånd tak.

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 09:23

Hej Stjernekaffe,

Syntes det er en rigtig flot side! Var selv ved at bestille, men mit kaffeforbrug er meget svingende!

Jeg syntes det er rart at se at der står at man fremover vil modtage kaffe hver måned, så man bliver opmærksom på abonnementsordningen. Desuden syntes jeg det er pænt at kigge på, og overskueligheden er super. (Håber dog ikke der er nogen der drikker 50 kopper kaffe om dagen?!? som man kan vælge i menuen :) )

Stjernekaffe:
Mangler vi noget - søger du informationer?

Jeg syntes der mangler lidt info - Jeg kunne ihvertfald ikke finde det.
Jeg ville gerne vide lidt mere om kaffen, udover at den er italiensk topkvalitet. Måske et billede af de kaffepakker/poser du sender ud, samt en beskrivelse af hvilken kaffeproducent det er?

Denne besked er skrevet til en kop Nescafe Gold instant coffee :)

Venligst,
Bjarke

Tilmeldt 24. May 13
Skrevet kl. 09:25

Hej Bjarke,

Tusind tak skal du have. Du kan bestille "lidt mere" end du plejer, så er du sikker på, der er nok :-)

Det er til erhverv - vi burde faktisk have op til 300 kopper hvis de nu er 100 medarbejere :-)

Hvis du kigger på de 3 billeder i siden, er der en orange knap hvor der står lidt info om kaffeprodukterne.

Igen, tusind tak!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:33

Wow! Jeg synes det er en af de mest indbydende sider jeg længe har set. Man kan ligefrem dufte kaffen Coffee

Jeg ville dog ikke selv købe, da jeg ikke (personligt) bryder mig om abonnementsformen.

Men superflot og lækkert ser det ud.

Tilmeldt 24. May 13
Skrevet kl. 09:35

Hej Tim, det varmer! 

Kan du uddybe hvad der gør, du ikke selv vil købe kaffe på abonnement?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:43

Jeg har simpelthen en aversion mod alle former for abonnement, så det er egentlig bare derfor. Men jeg vil tilføje, at den måde I gør det på, ved at oplyse, så man ikke er i tvivl, kunne faktisk godt få mig til at revurdere :)

Tilmeldt 24. May 13
Skrevet kl. 09:46

Hej Tim,

Det ville da være rigtigt fedt. Det er UDEN binding, og du får 1kg kvalitetskaffe i intro pris for kun 6kr + levering, så du kan nå at afmelde dig, hvis du ikke bryder dig om det!

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:04

Hejsa!

Flot og overskuelig side :) I kan eventuelt lave en side, der forklare konceptet.

Men fed idé!

- Anders

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:14

Hvis ikke jeg var bevist om binding så havde jeg nok ikke klikket det lille link om betingelser og aldrig fundet ud af jeg binder mig hos jer, den del bør gøres mere tydelig.

/Allan

Tilmeldt 24. May 13
Skrevet kl. 10:20

Hej Allan,

Hvad mener du? Der er ingen binding, du kan afmelde dig igen, bare det er 8 dage før vi sender pakkerne.

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)