Syntes det er en rigtig flot side! Var selv ved at bestille, men mit kaffeforbrug er meget svingende!
Jeg syntes det er rart at se at der står at man fremover vil modtage kaffe hver måned, så man bliver opmærksom på abonnementsordningen. Desuden syntes jeg det er pænt at kigge på, og overskueligheden er super. (Håber dog ikke der er nogen der drikker 50 kopper kaffe om dagen?!? som man kan vælge i menuen :) )
Stjernekaffe:
Mangler vi noget - søger du informationer?
Jeg syntes der mangler lidt info - Jeg kunne ihvertfald ikke finde det. Jeg ville gerne vide lidt mere om kaffen, udover at den er italiensk topkvalitet. Måske et billede af de kaffepakker/poser du sender ud, samt en beskrivelse af hvilken kaffeproducent det er?
Denne besked er skrevet til en kop Nescafe Gold instant coffee :)
Jeg har simpelthen en aversion mod alle former for abonnement, så det er egentlig bare derfor. Men jeg vil tilføje, at den måde I gør det på, ved at oplyse, så man ikke er i tvivl, kunne faktisk godt få mig til at revurdere :)
Det ville da være rigtigt fedt. Det er UDEN binding, og du får 1kg kvalitetskaffe i intro pris for kun 6kr + levering, så du kan nå at afmelde dig, hvis du ikke bryder dig om det!
Hvis ikke jeg var bevist om binding så havde jeg nok ikke klikket det lille link om betingelser og aldrig fundet ud af jeg binder mig hos jer, den del bør gøres mere tydelig.