Hej alle. Det er efterhånden meget længe siden jeg sidst var på Amino, så jeg har lavet en ny bruger. Så jeg vil gerne høre om I har nogle råd til hvordan og hvad jeg kan komme igang med? |
tag et arbejde - kassen ved netto eller hvad du kan finde - skrab penge sammen - gem det du kan til at kunne finansiere dig selv som selvstændig.
Gå så all in- aftener og week-ender i den tid du kan finde, og få først og fremmest besluttet dig for hvilke af dine interesser der kan give en indtjening. Det er IKKE let at leve af en webshop, men de der lykkes, klarer det naturligvis og en del vokser jo, bare se til wupti - white-away osv
Du bruger så den fritid du kan, på at sætte nogle websider op, køb et domæne du kan øve dig på - og når du en dag, både har bestemt dig for hvilke af dine ting der kan give indtjening - måske flere samtidigt, man kan sagens ha mere end en shop på samme virksomhed - OG du har leget med at sætte hjemmesider op OG du har lavet en forretningsplan - hvad vil du - hvornår vil du - for hvilke penge - OG et budget hvor du så godt du kan, gætter på udgifterne og så ser hvad du mindst skal have ind i indtægter, for at ha et overskud du kan leve af - eller måske bare for at gå i rundt 0 i begyndelsen, så tager du med i banken, taler med dem om at få en erhvervskonto
Det kan tage ½ eller et helt år, alt afhængigt af hvad du skal bruge af penge for at klare dig indtil shoppene giver overskud nok og hvor meget du kan lægge til side - så står du langt mere afklaret, og kan springe igang
vh John