Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at komme igang?!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt svar Christian!

Christian Hjortshøj:
Nu lyder jeg sikkert sur (det er jeg i virkeligheden ikke - hvis du virkelig vil det her, så får du en stående applaus herfra), men der er utroligt(!) mange unge, som gerne vil være iværksættere fordi de ikke kan tage sig sammen og fordi det lige lyder smart, fordi man gerne vil være by Browse to Save" id="_GPLITA_2" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6MzU3NzA6MTE0NTpyaWc6ZmE0M2UwYjE1MmY2Y2UwYTliMzdjNWYyNTU2ZGUyNDY6ei0xMzk5LTE3MzcwNzp3d3cuYW1pbm8uZGs6Mzg4ODQ6ZjEzNDExMWJjMzQyZDMyMzQ2OTYwM2ZmODQ5M2RmZjU">rig eller fordi de ikke orker at stå i Netto.

Forstår 100% hvad du mener! Og der er sikkert mange, der gerne vil være iværksættere fordi det lyder sejt og man kan blærer sig med, at man har sig egen virksomhed. Men tro mig, jeg er ikke af den slags. Jeg har altid haft en passion for at handle og interesse for firmaer og at jeg startede ville udelukkende være for min egen skyld.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg holder med dem der siger - gør lige den HTX eller hvad det nu kunne være færdig - få en grunduddannelse at ha i baghånden - forbered din selvstændighed i mens - spar alt det op du kan, jo mere - jo bedre for din egen virksomhed. Viser det sig så godt - ja så behøver du måske ikke din HTX - kører du sur i det, så er det videre derfra. I dagens arbejdsmarked er det surt at skulle begrænses i muligheder ved måske kun at ha en 9 klasse at falde tilbage på

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)