Der er ikke så meget at kommentere på synes jeg. Det er en simpel blog med nogle indlæg. Så det er vel indholdet du skal fokusere på for at skille dig ud.
For kort tid siden spurgte jeg om råd og feedback til min lille affiliate side/blog bodybuilding proteinpulver.
Jeg har nu prøvet at tage nogle af jeres råd til mig og redesignet min side (den er dog ikke færdig).
Jeg kunne godt tænke mig råd/feedback på hvordan den ser ud nu, og hvad jeg videre kan gøre.
Mange tak :-)
Hej Oliver,
Det ser meget bedre ud, sammenlignet med det sidste design :-) Men jeg ville nok vælge et andet tema, end det som du har på bloggen på nuværende tidspunkt, hvis jeg var dig. Det vil jeg, fordi at dit nuværende tema er et standarttema som kommer med wordpress, når man installere det. Det kan selvfølgelig også fungere godt, men hvis du vil virke mere professionel er et premiumtheme det idelle valg.
Jeg har i øvrigt lavet et indlæg om valg af wordpress tema på min blog. Kig forbi hvis du mangler vejledning til valg af tema.
Nu har jeg ikke set det tidligere site, men jeg vil gerne give dig lidt input til hvordan jeg tror du kan forbedre din forretning.
Lav anmeldelser af de forskellige steder, det vil helt sikkert give lidt mere indtjening på affiliate delen, fordi du trigger brugeren til at gå til deres sites, istedet for det bare er reklamer.
Held og lykke med det!
Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.