På Trustpilot og alle andre steder på nettet får de kun gode anmeldelser, overførelserne går meget hurtigt og for igen at sige det, meget meget billigt.
Grunden til dette er at i overføre penge til en dansk konto, firmaet er vist engelsk, men de har kontoer i diverse europæiske lande.
Det tager mig normalt 2-3 dage før modtager, får sine penge på sin bank konto hvor den så skulle være i verden.
Tror og håber at nogen af jer Aminos vil kunne få glæde af denne service.
Nu handler jeg meget i udlandet, og det som er behageligt er at man er sikret med paypal. Og her tænker jeg primært på private handler på forummer, hvor man netop gerne vil undgå svindel.
Jeg har før benyttet mig af denne sikkerhed og den virker fremragende.
Sikkerheden er som ved enhver anden bankoverførelse. Normalt når jeg køber vare ydelser, betaler jeg først efter og ikke forud. Her tænker jeg erhverv.
Selvfølgelig nogen gange en del af den aftalte pris på forhånd, men de hjælper gerne vis der opstår problemer af nogen art.
Der findes også alternativer til transferwise, f.eks
Og garanteret flere, dog er de rigtig dygtige ved transferwise, hjemmesiden er lækker og servicen i top, samt af hvad jeg kan se og regne ud langt de billigste.
Har været inde og kigge på www.transferwise.com - og umiddelbart lyder det godt.
Havde en lang snak med PayPal idag (tror de syntes jeg var en pain in the bu.t) og som jeg forstod det kom den samlede pris for at sende penge fra DKK til USD (DK => USA) op over 8% ift. den officielle vekselkurs pga. PayPals lavere vekselkurs end bankerne og gebyrer ved overførslen.