Du har fuldstændig ret, og nævnte også alene fordi det skader MLM/NM - jeg er ikke modstander af konceptet, det har jeg aldrig sagt jeg er, tværtom. Og den dag de er nogen der er klar til at lave alt det indledende, så kan jeg have unikke produkter klar på 6 måneder. Så det er misforstået hvis man tror jeg er mod MLM/NM. Det jeg er i mod er de mennesker som f.eks. John Sommer og Forever Living som virksomhed. John Sommer har jeg ikke en opfattelse af som værende være i stand til at redegøre for kritiske forbrugerspørgsmål som i nutiden er ganske simple, f.eks. hvorfor de anvender parabener i et 30ml produkt når det alene anvendes til formål der ikke er nødvendige i den type produkt. Forever Living branded udstråler jo noget stærkt og skaber en bevidsthed i folk, men sandheden er da at de ikke ligefrem ønsker at give informationer om deres produkter så det er nemt at finde, de vil hellere, som så mange andre sælge illusioner.
|
4YouCan2:Hæj igen
BusinessMaroc:jeg afsøger blot information for at nå derhen at der reelt ikke er nogen der er bedre end andreNåe mon dog ikke man kan finde nogen der er forskellige fra hinanden, har du dokumentation for det eller er det bare din helt egen ud af luften draget konklusion !
Det er da ikke en måde at konkludere på og se nu selv var du overrasket over plast i creme men selv folk med din store viden vil med garanti blive overrasket af den slags er jeg sikker på.
Er Forever ikke en af de helt store også set på verdensplan har jeg hørt mon dog ikke der er bare en der vil kunne kan hjælpe dig!
Hehe er du cementdebil eller?
Jeg oversætter gerne hvis du ikke forstår dansk. Jeg hævder, at have påvist i denne debat, at John Sommer ikke ved mere om de produkter han sælger end en tilsvarende ekspedient fra Matas gør om de produkter de introducerer kunderne for.
Jeg hævder, at John Sommers udtalelser omkring at have støtte fra baglandet i Forever Living er varmluft og grænser til en usandhed, med mindre han kontakter dem og får dem til at svare på min absolut relevante spørgsmål, som han ikke selv kan svare på.
Jeg kan jo netop konkludere i dette sammenhæng, at en Forever Living sælger ikke ved en skid om det han sælger, for så ville han vel på bedste sælgerfacon fortælle hoved op og ned om det fantastiske ved det produkt som jeg reelt set ikke tror på han ved noget om.
OG der er heller ikke svaret på hvorfor det eksakte produkt er faktor 2.41 dyrere i Danmark end i USA, for det er vel ikke så mange gange bedre af lige at får en tur over atlanten vel?
Så selv taget højde for moms (og ikke lønningsniveau da det ikke er relevant i dette sammenhæng) og importafgift til EU (hvis der er det) så retfærdiggøres prisen ikke. Man kan derfor ud fra dette konkludere at folk der køber Forever Livings produkter i Danmark bliver taget prismæssigt i røven så det basker.
Og hvem er idioten? Den der køber, den der sælger, den der fremstiller eller hvem?