Nå, så pyt da - et eller andet skal man jo bruge sin fridag på... 
1. Gå derhen hvor man kan prøve produkterne inden man køber. Det kan man alle velassorterede steder herunder i Matas, så der er MLM/NM ikke særegent
Jeg har på intet tidspunkt sagt, at det var særegent for MLM - og desuden kan punkt 1 ikke stå alene - det er jo netop KOMBINATIONEN af 1+2+3, som jeg synes kan være et godt alternativ.
(og bemærk venligst: som JEG synes KAN VÆRE - ikke nødvendigvis er - men KAN være, et godt alternativ)
2. Kan komme til produktpræsentationer. De fleste at de produkt præsentationer der afholdes i MLM/NM regi er udelukkende for at hverve kunder, og det begrunder jeg med det faktum at der ikke er nogle MLM/NM firmaer der endnu har nogle helt unikke kosmetiske produkter.
SELVFØLGELIG har en produktpræsentation til formål at få afsat nogen produkter - hvorfor SILVAN skulle man ellers holde en præsentation???
Men den har også til formål at informere de eksisterende forhandlerne, så de bliver bedre i stand til at svare på spørgsmål omkring produkterne.
I øvrigt hverver jeg ikke kunder - jeg sælger produkter til kunder - eller jeg finder samarbejdspartnere, der har et ønske om at starte deres eget.
At produkter ikke er unikke kan du da ikke bruge som argument for, hvad målet for en præsentation er!? Det er noget volapyk.
Hvordan er det du mener, at produktets status ændrer formålet med præsentationen?
Andres erfaringer med kosmetiske produkter er i mange tilfælde værdiløse men kan da give en retningslinie, men hvorfor ikke bare poste alle disse "positive" anmeldelser online for det pågældende MLM/NM produkt, så folk i ro og mag kan nærstudere tingene
Det bliver da i høj grad også praktiseret rigtig mange steder - men som du nok har erfaret, så afføder det i lige så høj grad kritik fra skeptikere, som mener det er tamt med erfaringer - de vil have dobbeltblindede randomiserede placeboforsøg og medicinsk dokumentation - og til de personer der ønsker det, er mit helt ærlige svar: kanon - så æd du et par ekstra panodiler, så napper jeg et glas Aloe Vera juice.
(ja, det sagde jeg for at provokere - men det er ikke helt ved siden af!)
3. Jeg tvivler på at MLM/NM firmaerne giver produktprøver der i størrelse er store nok til at man kan nå at se et resultat
Du udstiller din uvidenhed om den branche som du så hårdnakket forsøger at give indtryk af, at du kender så godt.
MLM firmaerne giver ikke produktprøver - det gør forhandlerne - og alt afhængig af, hvilken forhandler du får fat i, så er der forskellige måder at gøre det på - enten at give produktet med hjem på prøve, eller evt. hele serien, eller alternativt at uddele "prøvebreve", hvor der er til en enkelt gangs anvendelse.
Personligt låner jeg gerne hele min produktkuffert ud, så folk kan prøve produkterne lige så tosset de har lyst. Men det er for det meste ikke nødvendigt, da mange har det helt fint med den 100% tilfredshedsgaranti der ydes på samtlige produkter.
men ellers link gerne til dette så kan folk jo få nogle "gratis" prøvepakker og så bedømme derefter.
Det gør jeg bl.a. på min egen side - men jeg tør næsten ikke linke til den, af frygt for, hvilke motiver og bagtanker du så pålægger mig!?
Og så nærlæste jeg lige igen ... de kan få produktprøver...inden de køber...og hvor de kan sende det brugte tilbage, hvis de har købt noget... de alligevel ikke er tilfredse med...
Sorry - men det gjorde du jo så lige præcis ikke. De kunne ENTEN få en produktprøve ELLER, de kunne få pengene retur, hvis de havde KØBT produktet og ikke var tilfredse.
Vi kan vel godt blive enige om at der vrøvles ikke?
Jo - det gør du i høj grad! ;-)
1. Man kunne se derhen hvor man kunne besøge fabrikken der fremstiller produkterne og tale med dem der er med til at producere dem.
Og der er det så bare jeg beder dig om at give oplysninger om bare 1.. bare 1. mlm/nm virksomhed der tilbyder dette UDEB man er kunder
Jeg kender ikke nogen - men det har jeg så på den anden side heller aldrig påstået at jeg gjorde!
Du piller min samlede pointe fra hinanden og beder mig om at redegøre for hvert enkelt punkt som værende et unikt og enestående punkt - men hele pointen var jo netop kombinationen - hvilket jeg vidst allerede har sagt før.
Og så bliver du ved at påstå, at jeg skulle have givet det indtryk, at de førnævnte punkter på en eller anden måde skulle være garant for, at jeg kan udtale mig på professionelt niveau omkring ingredienser og sammensætninger - det har jeg aldrig påstået, og jeg har heller aldrig påstået, at kunden pludselig skulle blive ekspert ud i cocktaileffekter eller noget som helst andet.
uden I generelt har det mindste belæg for at have den viden der skal til for at man kan udtale sig om produkter, deres virkninger og sammensætning på et professionelt niveau.,
Se - en stor del af problemet er nok, at du ønsker udtalelser på et professionelt niveau - men selv når man går til de professionelle, så er det ikke et entydigt svar - hvilket var en af grundene til, at denne tråd startede.
PERSONLIGT har jeg det bedre med at få anbefalet et produkt - i modsætning til at høre på det vrøvl de disker op med i reklamerne - derfor har jeg heller ikke noget problem med selv at anbefale produkter videre, som jeg er tilfreds med, og jeg har heller ingen skrupler omkring at sælge disse produkter, selvom jeg ikke er kemiker eller farmaceut.
Hvis man er typen, der kun vil handle med eller lytte til farmaceuter, kemikere, allergologer og andre fagpersoner - så fred være med det - så kan jeg ikke hjælpe.
Men så igen - hvem kan det, for de fornævnte fagpersoner er jo heller ikke enige om ingredienser, sammensætninger og produktionsmetoder.