Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Matas

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

*****************************

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

BusinessMaroc:
Jeg er bestemt IKKE gal. D

Hej Business 

Nå jeg synes bare det ligner du søger efter noget og det er også godt nok men du ved jo osse godt at forhandlere er folk der sælger biler kopimaskiner og sådan og sælgeren har jo sin produkt ekspert bag sig altså fabrikken som kan svare på spørgsmål som en sælger ikke kan vide!

Det ser bare ud som du vil ha at en sælger skal vide alt!

Er det du siger her faktisk at der er eksempler på at folk der sælger Forever Living produkter . og som er stolte af at sælge et brand med så kraftigt "brandmessage" faktisk er ligeså fejlbarlige som folk der er ansat i Matas eller andre steder?

Jeg mener at læse mellem linierne at I som Forever Living Repræsentanter ved en del mere end gennemsnittet, men er det forkert?

Jeg synes i øvrigt det er underligt at art. 187 fra Forever Living koster 23,40 usd og i DK koster den 331 dkk - hvad er årsagen til denne store prisforskel?

Det har jo før været femført at MLM/NM produkter er overtakserede, og det er dette vel et glimrende eksempel på ikke?

Men tilbage til sagens kerne, ingredienslisten, kan du bekræfte at ingredienslisten er den som jeg postede før? Fordi Forever Living er ikke selvtroende nok på deres produkter, ligesom en del andre, til at de er åbne omkring indholdet i deres Forever Living produkter.

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Business,  

BusinessMaroc:
Jeg mener at læse mellem linierne at

Du skal da ikke mene andet end det der står Jan - læse mellem linjerne - den går bestemt ikke du!

Og nej jeg har ikke overset dine spørgsmål! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Business,  

BusinessMaroc:
Jeg mener at læse mellem linierne at

Du skal da ikke mene andet end det der står Jan - læse mellem linjerne - den går bestemt ikke du!

Og nej jeg har ikke overset dine spørgsmål! 

Det er en fair kommentar, og egenligt også mindre vigtigt i den lødige debat vi nu kan få her om art.nr. 187

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

BusinessMaroc:
og egenligt også mindre vigtigt i den lødige debat vi nu kan få her om art.nr. 187

Kære EntreprenørJan - din ingrediensoversigt og tilhørende oversættelse som du jo nok stadig har kan du så holde op mod dette produktblad som du kan finde på nettet:

https://gallery.foreverliving.com/gallery/FLP/download/products/2013_Product_Manual/187_Forever_AlphaE_Factor_ENG.pdf 

Her står hvad du vil vide om varenr. 187 -

Super - kan jeg også forvente svar på de andre spørgsmål?

Og har lige 1 mere. Når Forever Living klart og tydeligt profilerer sig på en måde at kunderne får den opfattelse at det er et "grønt" produkt ( og den kommer jo lidt fra nogle af de udsendelser som man ønskede at debattere her i tråden) hvordan kan det så være at Forever Living sælger produkter med, i henhold til ønskerne fra kunderne, produkter der indeholder uønskede ingredienser?

Og kan du ikke spørge dit bagland, som du sagde du kunne få opbakning fra, hvorfor man vælger at tilsætte parabener i et produkt af den art i den lille mængde der anvendes relativt hurtigt.

Og jeg vil også gerne vide omkring deres Cyclomethicone hvilke silikoner den er sammensat af og med angivelse af CAS nr. for sammensætningens blanding.

Og når vi lige er ved silikonen, hvorfor de markedsfører det som den type produkt de gør og så anvender silikoner?

Håber ikke det er for besværligt at få svar på.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå, så pyt da - et eller andet skal man jo bruge sin fridag på... Smile

BusinessMaroc:
1. Gå derhen hvor man kan prøve produkterne inden man køber. Det kan man alle velassorterede steder herunder i Matas, så der er MLM/NM ikke særegent

Jeg har på intet tidspunkt sagt, at det var særegent for MLM - og desuden kan punkt 1 ikke stå alene - det er jo netop KOMBINATIONEN af 1+2+3, som jeg synes kan være et godt alternativ. 

(og bemærk venligst: som JEG synes KAN VÆRE - ikke nødvendigvis er - men KAN være, et godt alternativ)

BusinessMaroc:
2. Kan komme til produktpræsentationer. De fleste at de produkt præsentationer der afholdes i MLM/NM regi er udelukkende for at hverve kunder, og det begrunder jeg med det faktum at der ikke er nogle MLM/NM firmaer der endnu har nogle helt unikke kosmetiske produkter.

SELVFØLGELIG har en produktpræsentation til formål at få afsat nogen produkter - hvorfor SILVAN skulle man ellers holde en præsentation???

Men den har også til formål at informere de eksisterende forhandlerne, så de bliver bedre i stand til at svare på spørgsmål omkring produkterne.

I øvrigt hverver jeg ikke kunder - jeg sælger produkter til kunder - eller jeg finder samarbejdspartnere, der har et ønske om at starte deres eget. 

At produkter ikke er unikke kan du da ikke bruge som argument for, hvad målet for en præsentation er!? Det er noget volapyk. 

Hvordan er det du mener, at produktets status ændrer formålet med præsentationen?

BusinessMaroc:
Andres erfaringer med kosmetiske produkter er i mange tilfælde værdiløse men kan da give en retningslinie, men hvorfor ikke bare poste alle disse "positive" anmeldelser online for det pågældende MLM/NM produkt, så folk i ro og mag kan nærstudere tingene

Det bliver da i høj grad også praktiseret rigtig mange steder - men som du nok har erfaret, så afføder det i lige så høj grad kritik fra skeptikere, som mener det er tamt med erfaringer - de vil have dobbeltblindede randomiserede placeboforsøg og medicinsk dokumentation - og til de personer der ønsker det, er mit helt ærlige svar: kanon - så æd du et par ekstra panodiler, så napper jeg et glas Aloe Vera juice.

(ja, det sagde jeg for at provokere - men det er ikke helt ved siden af!)

BusinessMaroc:
3. Jeg tvivler på at MLM/NM firmaerne giver produktprøver der i størrelse er store nok til at man kan nå at se et resultat

Du udstiller din uvidenhed om den branche som du så hårdnakket forsøger at give indtryk af, at du kender så godt. 

MLM firmaerne giver ikke produktprøver - det gør forhandlerne - og alt afhængig af, hvilken forhandler du får fat i, så er der forskellige måder at gøre det på - enten at give produktet med hjem på prøve, eller evt. hele serien, eller alternativt at uddele "prøvebreve", hvor der er til en enkelt gangs anvendelse.  

Personligt låner jeg gerne hele min produktkuffert ud, så folk kan prøve produkterne lige så tosset de har lyst. Men det er for det meste ikke nødvendigt, da mange har det helt fint med den 100% tilfredshedsgaranti der ydes på samtlige produkter. 

BusinessMaroc:
men ellers link gerne til dette så kan folk jo få nogle "gratis" prøvepakker og så bedømme derefter.

Det gør jeg bl.a. på min egen side - men jeg tør næsten ikke linke til den, af frygt for, hvilke motiver og bagtanker du så pålægger mig!?

BusinessMaroc:
Og så nærlæste jeg lige igen ... de kan få produktprøver...inden de køber...og hvor de kan sende det brugte tilbage, hvis de har købt noget... de alligevel ikke er tilfredse med...

Sorry - men det gjorde du jo så lige præcis ikke. De kunne ENTEN få en produktprøve ELLER, de kunne få pengene retur, hvis de havde KØBT produktet og ikke var tilfredse. 

BusinessMaroc:
Vi kan vel godt blive enige om at der vrøvles ikke?

Jo - det gør du i høj grad! ;-)

BusinessMaroc:

1. Man kunne se derhen hvor man kunne besøge fabrikken der fremstiller produkterne og tale med dem der er med til at producere dem.

Og der er det så bare jeg beder dig om at give oplysninger om bare 1.. bare 1. mlm/nm virksomhed der tilbyder dette UDEB man er kunder

Jeg kender ikke nogen - men det har jeg så på den anden side heller aldrig påstået at jeg gjorde! 

Du piller min samlede pointe fra hinanden og beder mig om at redegøre for hvert enkelt punkt som værende et unikt og enestående punkt - men hele pointen var jo netop kombinationen - hvilket jeg vidst allerede har sagt før. 

Og så bliver du ved at påstå, at jeg skulle have givet det indtryk, at de førnævnte punkter på en eller anden måde skulle være garant for, at jeg kan udtale mig på professionelt niveau omkring ingredienser og sammensætninger - det har jeg aldrig påstået, og jeg har heller aldrig påstået, at kunden pludselig skulle blive ekspert ud i cocktaileffekter eller noget som helst andet. 

BusinessMaroc:
uden I generelt har det mindste belæg for at have den viden der skal til for at man kan udtale sig om produkter, deres virkninger og sammensætning på et professionelt niveau.,

Se - en stor del af problemet er nok, at du ønsker udtalelser på et professionelt niveau - men selv når man går til de professionelle, så er det ikke et entydigt svar - hvilket var en af grundene til, at denne tråd startede. 

PERSONLIGT har jeg det bedre med at få anbefalet et produkt - i modsætning til at høre på det vrøvl de disker op med i reklamerne - derfor har jeg heller ikke noget problem med selv at anbefale produkter videre, som jeg er tilfreds med, og jeg har heller ingen skrupler omkring at sælge disse produkter, selvom jeg ikke er kemiker eller farmaceut.

Hvis man er typen, der kun vil handle med eller lytte til farmaceuter, kemikere, allergologer og andre fagpersoner - så fred være med det - så kan jeg ikke hjælpe.

Men så igen - hvem kan det, for de fornævnte fagpersoner er jo heller ikke enige om ingredienser, sammensætninger og produktionsmetoder.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej EntreprenørJan

BusinessMaroc:
Super - kan jeg også forvente svar på de andre spørgsmål?

Jeg synes ikke det er pænt af dig at overtage en anden mands tråd der så nu forsøges at få en ny drejning af dig!

Alle dine skriblerier - Folk skriver info. til dig som du alligevel vælger at se bort fra eller betvivler og du anmoder om dokumentation på snart det ene snart det andet - det er jo rent tidsrøveri Jan!    Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Du udstiller din uvidenhed om den branche som du så hårdnakket forsøger at give indtryk af, at du kender så godt. 

Jeg har aldrig udtalt nogen steder at det er en branche jeg kender rigtigt godt, tværtom har jeg haft ønsker om at starte et selskab op der netop sælger unikke produkter som IKKE kan købes andre steder og den idé har jeg stadig.

Allan I:

I øvrigt hverver jeg ikke kunder - jeg sælger produkter til kunder - eller jeg finder samarbejdspartnere, der har et ønske om at starte deres eget. 

At produkter ikke er unikke kan du da ikke bruge som argument for, hvad målet for en præsentation er!? Det er noget volapyk. 

At samme grund er det i min optik ikke optimalt at have forhandlere med hvor der er produktpræsentationer generelt, men naturligvis afhængigt af hvor mange, men det er skidt hvis der er flere forhandlere end kunder, hvilket jeg ikke ved noget om. Men det kan du jo fortælle mig normen på.

Jeg mener netop man kan gøre et MLM/NM koncept ekstremt stærkt hvis man faktisk har unikke produkter, for størstedelen af MLM produkter få i billigere varianter eller man kan lave dem selv på køkkenbordet til en brøkdel af prisen.

**********************

Og når det så er sagt, så tager jeg jo blot fat i kernen og presser den, indtil der eventuelt kommer et brugbart svar eller man må konstatere at der ikke kan gives svar. Og jeg tror ikke jeg får fyldesgørende svar omkring Forever Living. Men vi ser hvad det kommer til.

Og jeg kan så senere, hvis jeg forbarmer mig, komme med en gratis opskrift på hvordan folk for en brøkdel af prisen selv kan blande nogle ingredienser sammen og så opnå den samme effekt som artikel 187 fra Forever Living.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæj, Business

BusinessMaroc:

Det er jo en ganske fin service.

Men det er jo ikke det jeg anfægter, jeg anfægter udtalelser der ikke dokumenteres.

90 dages garantien som beskrevet er jo en god sikkerhed for tilfredshed. Når man bare kan sende det tilbage og få sine kroner igen hvad er så dit problem med det forstår ikke. Du leder efter noget hvad går det ud på! 

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)