Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Matas

Side 4 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

Allan I:
Jeg skrev, at PERSONLIGT, så synes jeg det gav tryghed........ - og jeg skrev endda, at man ikke nødvendigvis blev klogere af det - men min pointe var, at det var rart med åbenhed omkring produkterne - både med hensyn til ingredienser og til produktion mv.

Det er jo også vigtigt her at gøre opmærksom på 90-dages garantien som mange virksomheder har - det indebære jo at man kan prøve varene og såfremt det ikke er tilfredsstillende så kan man returnere den tømte embalage og få sine kr. retur.

Bemærk at selv om man i 90 dages perioden har brugt varene og dermed tømt embalagen ja så gælder denne 90-dages garanti!

En ordning som flere har ligesom vi har det i Forever Living Product! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:13

Hej John, 

Du har helt ret - men jeg tør ikke komme med flere eksempler før Maroc har ringet - for så ender det med, at han tolker, at jeg både er kommunist, terrorist, hustler, bagmand og psykopat - og ikke nok med det - alle jeg har kigget på, og talt med, og alle brancher, der tilnærmelsesvis minder om vores vil også blive stemplet... 

... så jeg tror bare jeg holder lav profil indtil videre. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:22

john sommer:

Det er jo en ganske fin service.

Men det er jo ikke det jeg anfægter, jeg anfægter udtalelser der ikke dokumenteres.

Dermed havner den type personer i kategorien kopimaskinesælgere, brugtvognsforhandlere og lignende som er kendt for at "oversælge" en vare.

BEMÆRK - At jeg IKKE har fået skyggen af information der underbygger det skrevne som jeg betegner som varmluft.. INTET!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:29

Allan I:

Hej John, 

Du har helt ret - men jeg tør ikke komme med flere eksempler før Maroc har ringet - for så ender det med, at han tolker, at jeg både er kommunist, terrorist, hustler, bagmand og psykopat - og ikke nok med det - alle jeg har kigget på, og talt med, og alle brancher, der tilnærmelsesvis minder om vores vil også blive stemplet... 

... så jeg tror bare jeg holder lav profil indtil videre. Wink

Jeg tolker ikke og jeg fortolker ikke med følelser når jeg alene forholder mig til det skrevne ord. Jeg skal ikke undskylde fordi du mener jeg har misforstået dit indlæg, du kan se indad mod dig selv og tænke over hvordan du kan formulere det skrevne ord så tingene ikke kan opfattes mod dine intentioner. Det er et problem du har, ikke jeg.

Hvis vi så vender den og siger, jamen det var din personlige opfattelse, det er jo fint nok, men ændrer ikke på det faktum at du så IKKE er istand til eller villig til at dele den information som har ledt dig hen til at have den opfattelse at det kunne en mulig kunde gøre.

Det understreger bare, i en diskussion om MLM/NM, desværre at du IKKE kan give de informationer som du anvender til mulig forherligelse.

Og betvivl ikke, hvis jeg havde det indtryk at der var en terrorist gemt i maven på dig, så ville jeg kontakte PET. 

OG så må man sige at du heller IKKE kan læse, for hvad var det lige jeg skrev om min holdning til MLM/NM? Skal jeg gentage det eller kan du læse det?

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 16:35

Allan I:
Du har helt ret - men jeg tør ikke komme med flere eksempler før

Hej Allan,

Den slags beskyldninger er jo før set herinde og det er ikke rimeligt at falde derned - det flytter jo intet i relation til virksomheds drift - det skader mere end det gavner. Og er bestemt ikke Amino relevant.

Men som nogen siger dårlig omtale er også reklame - men jeg undres stadig over at nogle elsker at være så kritiske overfor en forretnings mulighed der er så tilgængelig for de der ønsker at starte en virksomhed - vi har snart være gennem alle argumenterne i de år jeg har deltaget herinde og jeg ser da også, at flere og flere begynder at se Network Marketing modellen som et godt distributionsværktøj - se bare Amino og Facebook som et par eksempler vi har tæt på!

Men ikke alle ser de muligheder og sådan er det jo - derfor er der også så mange udbydere og produkter at vælge mellem og godt for det. Jeg synes det er spændende at arbejde mod et mål og det er der mange flere der også ønsker sig.

At opdrive et marked, udbygge sin forretning og udvikle personer i teams er jo en rimelig god udfordring som sagtens kan udfordre mange som en begyndelse på det liv at være uden løn-chek!   Wink

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:38

john sommer:

Nu slog jeg lige op på Google omkring dette og det ser skam rigtigt nok ud, så det er jo fint.

MEN så faldt jeg lige over et produkt fra Forever Living og en beskrivelse. Jeg tænkte om du ikke lige kan bekræfte om dette er en korrekt beskrivelse af produktet, så kan vi debattere (ikke diskuttere) efter jeg har læst hvad du har at sige til dette. Teksten er som følger:

Beskrivelse:
Forever Alpha-E Factor indeholder en række ingredienser, som forbedrer huden og giver den ny spændstighed og næring. Forever Alpha-E Factor tilfører fugt indefra. Når huden bliver jævn, får den også et mere ungdommeligt udseende. Forever Alpha-E Factor er styrket med A-, C- og E-vitamin, hjulkroneolie, kamilleekstrakt og andre beskyttende ingredienser for at give optimal beskyttelse mod påvirkning fra miljøfaktorer. Væsken er frem for alt en antioxidant. I lighed med de fleste af vores produkter er basen for Alpha-E Factor vor rene, stabiliserede Aloe Vera Gel. Alpha-E Factor er en koncentreret substans, som kan give dit yndlingsprodukt fra Forever en mere olieret konsistens. Art nr: 187 Volume: 30 ml

Og prisen er 331 dkk for 30 ml.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:47

BusinessMaroc:

Dermed havner den type personer i kategorien kopimaskinesælgere, brugtvognsforhandlere og lignende som er kendt for at "oversælge" en vare.

BEMÆRK - At jeg IKKE har fået skyggen af information der underbygger det skrevne som jeg betegner som varmluft.. INTET!

Hej Business

Jeg synes du virker så gal - hvorfor er du det? Brugtvognsforhandlere, kopimaskinsælgere er jo også folk der skal leve. Nogle af dem godt andre slet ikke er deres valg, men hvad er det du vil?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:49

4YouCan2:
Jeg synes du virker så gal - hvorfor er du det? Brugtvognsforhandlere, kopimaskinsælgere er jo også folk der skal leve. Nogle af dem godt andre slet ikke er deres valg, men hvad er det du vil?

Jeg er bestemt IKKE gal. Der er da vel ikke noget galt i at bede folk dokumentere eller kildehenvise til det de skriver vel?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:51

john sommer:

Og som opfølgning på mit oplæg til debat, kan du så be- eller afkræfte om følgende liste er den faktuelle ingrediensliste på føromtalte produkt?

Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclomethicone, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ascorbyl Palmitate, Aloe Barbadensis Extract, Bisabolol, Tocopherol, Lecithin, Borage (Borago Officinalis) Seed Oil, Soybean (Glycine Soja) Oil, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance.

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 17:04

BusinessMaroc:
Jeg er bestemt IKKE gal. D

Hej Business 

Nå jeg synes bare det ligner du søger efter noget og det er også godt nok men du ved jo osse godt at forhandlere er folk der sælger biler kopimaskiner og sådan og sælgeren har jo sin produkt ekspert bag sig altså fabrikken som kan svare på spørgsmål som en sælger ikke kan vide!

Det ser bare ud som du vil ha at en sælger skal vide alt!

mvh john sommer

Side 4 ud af 11 (103 indlæg)