Hej alle jer flinke amino'er Jeg har et lille problem angående billeder i wordpress, altså på min hjemmeside har jeg en slider, og slideren forstørrer billederne alt for meget, så man kun kan se midten af billederne. jeg har prøvet at redigere billederne, men uden resultat. Det tema jeg bruger er en demo, til den fulde version, men kunne det være så "smart" lavet, at man skal betale for den fulde version, før man kan få dette problem løst? Jeg gerne betale for at få den fulde version, da jeg så får en masse gode indstillinger mm. Men hvis jeg skal betale for et tema skal det helst også virke, og jeg synes at dette problem er rimelig basalt, så derfor vil jeg gerne have det løst inden. I kan lige få en url http://gavertilenhver.dk/, i skal ikke tænke på selve hjemmesiden, da den langt fra er færdig. - Tak for de svar der må komme Mvh Vilhelmst |
Kan du ikke bare lave dine billeder i samme størrelse og format som slideren? Umiddelbart ser det ud til, at dine billeder i slideren varierer i størrelse og format. De bør alle være omrkring 642 px bred og 362 px høj.