Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener du om konceptet "udbringning af mad fra mcd og burger king i kbh" ?

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 5 person

Hej alle !!

Jeg har engang skrevet et indlæg her inde vedr. konceptet "udbringning af mad fra mcd og burger king i kbh" Jeg kan desværre ikke finde tråden.

Men jeg vil egentlig bare sige, at jeg har ført ideen ud i livet og det køre der ud af på fuld skrue. I stedet for, at tænke så meget over det så har jeg bare gjort det.. jeg håber på, at I vil sprede budskabet så endnu flere kan få leveret mad/varer fra:

McD, Burger King, KFC, Max Burger, Pizza Huset i Gothersgade, Shawarmahouse el. fra 7-11.

https://www.facebook.com/UdbringningafmadfraMcDogBK?fref=ts

Mvh.

Sander Pennerup

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 14:21

Hej Sander

Du er ikke just den eneste, som har gået med tanken.

Men at du vil bringe den ud i livet, lyder ret så spændende - men har du snakket med nogen af leverandørende?

Mit bud er, at jeg simpelthen ikke tror at fx. Mac D. vil gå med til det, hvis det er dem du vil have pengene fra, eftersom at deres priser er så langt nede.
Mit bud vil være, at du selv påsætter et leveringsgebyr, hvilket jeg kun kan se, vil køre dig træt på meget kort tid, da med garanti ingen vil betale et højt gebyr for det. 

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 14:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andi.

Jeg har kørt med dette koncept i ca 5 mdr nu her i Kbh. Og det blir bare mere og mere populært blandt folk her i Kbh :-)

Ja har talt med leverandører og de vil ikke være med. Det er også lige meget, jeg tar kr. 99,- for udbringning og det er fint.

Pt. har vi ca. 30 leveringer pr dag nu.. flere i weekenden. Og vi har ca 12 faste aftaler med firmaer vedr. levering af frokost.

Så jo.. "folk" betaler gerne en høj pris for leveringen.. og det endda uden drikkepenge ;-) ofte får vi kr. 150,- for leveringen.

Mvh.

S. Pennerup

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Idéen er sgu god nok, men synes du skal have organiseret det bedre, end at man skal sende SMS med ordre.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 14:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det sgu da meget sjovt. Hvorfor har OP fået under 2 stjerner?

30 leveringer om dagen, er det så noget, der genererer overskud?

Jeg er en smule overrasket over, at du har 12 virksomheder, som serverer junkfood hver dag til frokost :)

Som nævnt, få en hjemmeside op med ordentlig bestilling frem for facebookside og SMS-bestillinger.

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:09

tja.. alting har en begyndelse.. 30 bestilliger i genm. snit pr dag.. er helt ok.. :-)

tja.. nogle it firmaer elsker bare junkfood hehe.

Jeg har ikke lige midlerne el. kontakterne til nogen der ka lave hjemmeside med et sådan system.

Mvh.

S. Pennerup

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:12

Sander pennerup:

tja.. alting har en begyndelse.. 30 bestilliger i genm. snit pr dag.. er helt ok.. :-)

tja.. nogle it firmaer elsker bare junkfood hehe.

Jeg har ikke lige midlerne el. kontakterne til nogen der ka lave hjemmeside med et sådan system.

Mvh.

S. Pennerup

Hvad ville dit budget være til en hjemmeside? Jeg er klar på at lave en billig løsning til dig - Send mig evt. en mail? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:14

Har selv haft ideen og droppet den igen :-)  Selvom vi fik fin rabat hos McD, så blev det aldrig særlig rentabelt, fordi McD ikke direkte ønsker at støtte op omkring det i Danmark.

Ved også Just-Eat har forsøgt at indgå samarbejde med dem. 

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så længe jeg kan tjene 90 k hver måned på det så er jeg skam mere end tilfreds. bare ved hjælp af en fb-side hehe

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:27

tobias:

PAS.. jeg aner ikke hvad et system hvor man kan bestille online vil koste osv..

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)