Jeg har engang skrevet et indlæg her inde vedr. konceptet "udbringning af mad fra mcd og burger king i kbh" Jeg kan desværre ikke finde tråden.
Men jeg vil egentlig bare sige, at jeg har ført ideen ud i livet og det køre der ud af på fuld skrue. I stedet for, at tænke så meget over det så har jeg bare gjort det.. jeg håber på, at I vil sprede budskabet så endnu flere kan få leveret mad/varer fra:
McD, Burger King, KFC, Max Burger, Pizza Huset i Gothersgade, Shawarmahouse el. fra 7-11.
Du er ikke just den eneste, som har gået med tanken.
Men at du vil bringe den ud i livet, lyder ret så spændende - men har du snakket med nogen af leverandørende?
Mit bud er, at jeg simpelthen ikke tror at fx. Mac D. vil gå med til det, hvis det er dem du vil have pengene fra, eftersom at deres priser er så langt nede. Mit bud vil være, at du selv påsætter et leveringsgebyr, hvilket jeg kun kan se, vil køre dig træt på meget kort tid, da med garanti ingen vil betale et højt gebyr for det.
Har selv haft ideen og droppet den igen :-) Selvom vi fik fin rabat hos McD, så blev det aldrig særlig rentabelt, fordi McD ikke direkte ønsker at støtte op omkring det i Danmark.
Ved også Just-Eat har forsøgt at indgå samarbejde med dem.