Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener du om konceptet "udbringning af mad fra mcd og burger king i kbh" ?

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må mene "omsætte" for 90.000 kr. hver måned. For hvis du tjener 90.000 kr. må du da have midlerne til at få lavet en hjemmeside?

Anyway, flot at du bare har sprunget ud i det og dejligt at det køre så godt.

Held og lykke med det :)

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:32

Tja... men naah.. kan ikke pt hvad en hjemmeside skulle hjælpe. Det fungere fint som det er nu.

Hvis nogle vil lave en hjemmeside må de jo bare spørge om medejerskab af konceptet ;-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:50

Det er da flot.

Jeg mener, at jeg var en af dem, der ikke troede på det, men de ting, som ingen tror på, kan ofte ende med at blive en succes.

Hilsen, Robert

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ideen er da meget sjov, men hvordan håndterer du fødevarestyrelsen - egenkontrol, har du næringsbevis, og med i næringsbasen.

Momsregistrering, fakturering, CVR nummer osv. osv. -

Kanon hvis du allerede har styr på disse grundlæggende ting - Jeg kan blot intet se på din facebookside.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:57

Jesper Laugesen:

Ideen er da meget sjov, men hvordan håndterer du fødevarestyrelsen - egenkontrol, har du næringsbevis, og med i næringsbasen.

Momsregistrering, fakturering, CVR nummer osv. osv. -

Kanon hvis du allerede har styr på disse grundlæggende ting - Jeg kan blot intet se på din facebookside.

Det eneste jeg kan se der står er følgende:

(maden opbevares i varmebokse i fødevarergodkendt bil)

Jeg finder det overraskende at folk vil betale 99 kroner for transport, og 20 kroner for hver menu ved bestilling over 5 menuer. Men fedt initiativ :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 17:33

Hvis du vil tjene 90.000 kr./md. selv, forudsat at du selv står for kørsel, så er det jo let at se en tendens til en stressende hverdag. 

Hvilke arbejdstider ønsker du? Hvis det er "normale" arbejdstider med 8 timer om dagen, så skal du i snit, hvis du har 20 arbejdsdage om måneden levere 5 ordre i timen. Dvs. du har 12 min. til hver ordre.

Det kan ikke hænge sammen, da du skal organisere det hele i form af modtagelse af bestillingen, og afhentning i vilkårlig butik og så udbringning.. alt det kan sagtens løbe op i 30-60 min.

Og så tvivler jeg stærkt på en almindelig person vil smide 99 kr. for udbringning i Kbh når alle har en 7-11/McD/andet lige om hjørnet... det er en ret dårlig timeløn hvis det ikke selv gider gå ned og bruge 5-10 min på transport af sit korpus.

Men selvfølgelig, der er 1 mio+ mennesker så der må være nogle, jeg tvivler bare på mængden. Tjek evt. andre lande om nogle har succes med ideen.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 18:07

super ide utroligt det ikke er kommet før 

den er delt på fjæsen det vel en af grundene til vi har et iværksætter forum Skype-Wink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:42

Kasper @Det eneste jeg kan se der står er følgende: (maden opbevares i varmebokse i fødevarergodkendt bil).

Ja, det er meget godt, men gør det langtfra til et lovligt projekt.

Men Sander kan sikkert svare på om firmaet er tilmeldt fødevarestyrelsen ? - Det tror jeg næppe du slipper for.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:44

MOAA:
Tjek evt. andre lande om nogle har succes med ideen.

I andre lande har McDonalds udbringning, og med stor succes har jeg hørt.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Der skal mere struktur og virksomhed over det, hvis i skal overleve.

Dokumentation på fødevarsikkerhed
Oprettelse ad CVR nr.
Bestilling over nettet, ikke blot sms.
Troværdig hjemmeside, end en FB side der ligner noget fra en 14 årig som slår græs for sine naboer. 
Handelsbetingelser - hvilke rettigheder har jeg som kunde? 

Det ligner meget  en piratvirksomhed, hvor pengene ryger i lommen, hvor det er en ung dreng eller 2, som kører det tilfældigt.

Og så løber i en unødig risiko. Folk bestiller via SMS, kan nemt afgive falske ordrer, og så står i med en kæmpe McD menu i har lagt ud for. Hvorfor ikke sikre betalingen inden i ligger ud, med online betaling via kreditkort.

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)