endnu en hellig kriger melder sig under aminos faner voherre bevares |
Og så er det umuligt at vide hvem der står bag. Umuligt at vide hvem man handler hos - det er ikke troværdigt.
endnu en hellig kriger melder sig under aminos faner voherre bevares |
Og så er det umuligt at vide hvem der står bag. Umuligt at vide hvem man handler hos - det er ikke troværdigt. |
I forhold til hvor mange medlemmer du i din Facebook gruppe, og hvad du skriver i den her tråd, så tror jeg vitterligt at du er fuld af ****. Sorry to say, jeg er sikkert pessimist. MEN du siger du ikke har råd til en hjemmeside, og alligevel siger du at du tjener 90.000 kroner om måneden. Der er sku en masse i den her tråd der ikke går op. Men hvis du tjener 90.000 kroner om måneden nu, og det er jo sort, så ville jeg da ikke fortælle det til nogle i forhold til at være bange for konkurrence, og derudover ville jeg ikke råbe så højt om det i forhold til at du mangler lidt CVR registrering og du måske skulle snakke med fødevarestyrelsen.... Er du den nye Mads? |
Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online
Jonas33 @ endnu en hellig kriger melder sig under aminos faner voherre bevares ... Hej Jonas, ja jeg beklager da at jeg bringer så kedelige emner som skat, fødevaresikkerhed, moms osv. på banen - og så på et iværksætterforum - føj. Emner som potentielt - HVIS trådstarter ikke har dette på plads, kan koste ham 10.000 vis af kroner. Men kan du så ikke berige os med din viden og indsigt om emnerne, så vi alle kan blive klogere ?
|
amino stedet hvor gamle gnavne iværksætter mødes og står sammen om at tilsvine de nye unge iværksættere jeg syntes helt sikkert det er i orden at hjælpe en ung ny iværksætter med at få styr på paragrafferne, men jeg har endnu ikke set nogle link eller henvisninger til noget relevant kun en masse sure opstød og negative vibrationer det efterhånden dagligt her på amino at folk får ødelagt deres tråde af folk som ikke ønsker at hjælpe, men kun er ude på at ødelægge det for andre, i morges var det en fin SEO mand der lige skulle en tur gennem møllen og nu det her det sku sørgeligt |
Forstår ikke hvordan man tjener godt 90.000 kr om måneden, når din omsætning med de tal du har præsenteret giver 89.100 kr.. |
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
jeg har været inde og kigge på fødevarestyrelsen hjemmeside men jeg er en klaphat til at læse love så desvære og dig ? |
Det er da beklageligt at du synes at dem som påpeger / spørger ind til regler for fødevarer, at de er gamle og gnavne. Jeg ser ikke mig selv som hverken gammel eller gnaven, men jeg ville da som de tidligere gerne have spurgt om det med fvst regler og nærignsbrev, har dog ikke skrevet noget i dette indlæg fordi andre allerede har. Trådstarter er klar over reglerne da han (eller ham / dem han samarbejder med) skriver på sin facebook omkring opbevaringen, at de så ikke overholder dem alligevel er deres eget valg (skal være link eller mærke til en smiley rapport på salgsstedet, som her er facebook). Så er der reglerne for temperatur som jeg faktisk vil fremhæve for trådstarter, da det er deres ansvar at maden er den rigtige temperatur ved levering (ifgl deres betingelser så fralægger de sig faktisk ansvaret, og det kan de ikke, da de ikke må levere det ved forkerte temperaturer). Jeg siger ikke at de gør, men påpeger reglerne for dette. Når der så er nogen som påpeger / spørger ind til disse regler og hvordan han / de gør, er det da kun helt i orden, det kan koste ham mange tusinde kroner hvis de ikke bliver overholdt og kan være meget brugbar viden for andre hvordan det fungerer hos dem. Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan de kører det med kontrolrapporter osv, netop fordi jeg OGSÅ arbejder med fødevarer dagligt. Jeg har fået mine høvl herinde fra også (og får sikkert mange flere).. ligesom alle andre vil få deres på et tidspunkt herfra eller andre steder. Her kan jeg så ikke se hvad der er galt ved at spørge ind til hvordan de gør.. og får sikkert høvl for denne også, det fint. Lidt her fra mig af, en nu GAMMEL OG GNAVEN iværksætter... |
mener bare at man er fritaget fra at registrere sig hvis maden er tilberedt pakket ind og der er tale om en transport som normalt ville være foretaget af kunden og transport tiden ikke overstiger et vist tids interval jeg tager måske fejl og den æder jeg gerne velbekomme vil lige sige at jeg tit har svært ved at begå mig på skrift, det kan være pokkers svært at gennem skue når jeg skriver ting med et glimt i øjet og et bredt smil, så det var ikke for at give nogen en sviner |
Og hvad er så for regler du mener? Medmindre at Sander er ualmindelig langsom til at leverer, så køre han under 3 timers reglen. 3 Timers reglen er ret klar, maden behøver IKKE opbevares ved nogen bestemt temperatur sålænge den spises indenfor 3 timer fra kølekæden er brudt (Eller produktet er færdigtilberedt). Sander skal naturligvis oplyse om dette. 3 Timers reglen gælder i øvrigt også andre steder i branchen, f.eks. må en restaurant gerne havde deres saucer stående i bain marie i op til 3 timer fra saucen går under 65 grader. Kan saucen holdes over 65 grader må den stå længere end 3 timer. Vi er dog helt enige i at hans projekt helt sikkert ikke er lovligt. |