Drømmer du om at tjene mange penge, ligesom andre og tænder det også dig at være med til at starte op fra bunden - så kom med i et spændende projekt.
De første måneder er det småpenge vi snakker om, men når vi har fået bygget firmaet op, så vil vi tro at der kommer penge på kistebunden.
Du skal være selvstændig og dedikeret. For at komme langt kræver det hårdt arbejde, til gengæld kan vi tilbyde dig et job under frie rammer. Du bestemmer selv arbejdstiden og fremgangsmåden, resultater er succeskriteriet for din indtjening.
Vi kan dokumentere succes med tidligere virksomheder.
Send et par ord om dig selv - vi venter gerne på de rigtige!
Inden jeg eventuelt lægger CVR til, kan du så ikke lige afkræfte at det handler om Herbalife eller MLM i øvrigt? Måske endda skrive lidt mere uddybende om projektet?
Hvis jeg skulle bruge tid på at skrive om mig selv, så ville jeg ønske flere oplysninger fra jeres side af, såsom informationer vedr. projektet, hvilke krav I har til en potentiel samarbejdspartner, økomoni etc. Det gælder om at sælge varen! :o)
Det er en service virksomhed som stadig er under opstart.
Primære arbejdsopgaver vil komme til at bestå i at skaffe kunder til virksomheden, og derefter plejen af disse. Efterhånden vil der komme flere arbejdsopgaver i takt med at virksomheden bliver større.