Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange er "MANGE!" søgninger på google?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige og kigger lidt på søgeord på google, men har jo intet begreb om hvad der er meget og hvad der er lidt. Søgte på et ord der havde 2500 globale søgninger om måneden (og det samme lokalt), men er det meget?

Jeg er godt klar over at Michael Jackson (da han døde) sikkert blev søgt 1 milliard gange eller noget i den dur, men hvad er meget og hvad er lidt?

Og hvor mange søgninger er der typisk om måneden på jeres søgeord? Eller dem i gerne vil forbindes med :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:18

Kommer også an på om det er Exact Match søgninger, samt hvor mange variationer der er af det.

Du kan eksempelvis godt finde en præcis søgning med 400 og så kun få varianter, mens en kan have ekstremt mange varianter.

Kommer jo også an på hvad du skal bruge det til, og hvordan/hvor meget du kan tjene. Hvis det er Google Adsense kan du få en idé om hvor attrativt det er udfra CPC (Cost Per Click).  

Og hvor meget der skal til før du kan få trafik på søgeordet. Der kan konkurrencen variere en hele del. 

Der kan også være stor forskel på om der er penge i at ranke på "æbler" og "købe æbler", da de mere præcise evt kan udgøre dem, der står klar til at køre Dankortet igennem.

Du kan se Halfdan Timms estimering her.

"+500 eksakte søgninger på det primære søgeord om måneden og helst over 1.000
En gns. CPC på over 4kr"

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 10:53

Hej Mark,

I min virksomhed arbejder jeg hårdt på at ligge i toppen på søgeordet "videoproduktion", som kun har 320 eksakte søgninger om måneden. Det er relativt få, men alligevel alt arbejdet værd for mig, da ét klik til min side fra Google kan betyde omsætning for flere tusinde kroner.

Forsøger man omvendt at ranke med en blog hvor indtjeningen skal ske via banner-annoncer eller lign., så vil man næppe blive rig ved at lægge meget arbejde i så små søgeord.

mvh

Tobias Ehlig

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:46

Jeg annoncerer på søgeord helt ned til 15-20 søgninger pr. måned. De er også meget indbringende, så de er værd at gå efter.

Venligst

Brian Phillip

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 09:13

Vores kampagner går efter søgeord, som har under 150 globale søgninger om måneden. Vi sælger maskiner til industrielt brug i et utroligt snævert segment, hvor der på verdensplan sælges under 500 enheder om året.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)