Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 19 ud af 19 (183 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Mohammed jeg vil give dig muligheden for at købe bogen tilbage af mig for 300 kroner, ellers sælger jeg den "brugt", så kan du selv afgøre om det ikke ville være bedre at give 300 for min bog, og på den måde sikre dig at ham der ville have købt min bog, istedet bliver nødt til at købe din til 700. Det giver dig 100 kroner mere på bundlinjen.

Hvad sker der for dig? Du taler om børnehave og truer med alle mulige ting. Men faktum er, at uanset hvordan du føler dig behandlet, så har du selv truffet dine beslutninger og det kan godt være at du ikke synes at du har fået value for money, men det er jo risikoen ved at handle som du har gjort.

Du kan kun takke dig selv for den situation, du er i.

Bevares, du kan da godt advare alle andre om at købe bogen, men du har ingen rettigheder og du kan ikke tillade dig at true nogen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Tejohn:

Hvad sker der for dig? Du taler om børnehave og truer med alle mulige ting. Men faktum er, at uanset hvordan du føler dig behandlet, så har du selv truffet dine beslutninger og det kan godt være at du ikke synes at du har fået value for money, men det er jo risikoen ved at handle som du har gjort.

Du kan kun takke dig selv for den situation, du er i.

Bevares, du kan da godt advare alle andre om at købe bogen, men du har ingen rettigheder og du kan ikke tillade dig at true nogen.

STOP STOP STOP

True? - nej vel

Jeg har aldrig sagt noget om rettigheder

Jeg giver Mohammed chancen for at købe bogen tilbage for 300, hvilket vil være det bedste for hans bundlinje

Det er simpelthen total til grin at en 14-årig knægt har opsnuset en adsense metode på et eller andet underligt forum han har besøgt, for derefter at nedfælde metoden (som i øvrigt er hamrende uetisk) i et lille hæfte, kalde det for en bog, og så sælge metoden, og benægte, at den giver problemer hos Google. Han påstår desuden, at man skaber værdi for annoncøren, men det gør man ikke, man snyder dem for effekten af deres annoncekroner.

Hvis jeg endelig skulle påberåbe mig nogle rettigheder, så vil jeg sige falsk markedsføring. Det er en metode, som ikke er gangbar i længden, hvilket den lover

Jeg synes hæftet er en skamplet, og jeg forstår ikke, at nogen vil bakke op om det.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej venner.

Nu har tråden kørt længe nok, og efterhånden haft nogle kedelig indlæg imellem, som ikke er i Aminos ånd. Har I flere spørgsmål til trådstarter kan I kontakte ham via Privat besked. Jeg låser hermed tråden.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 19 ud af 19 (183 indlæg)