|
kan ikke åbne siden
|
Køb ren argan olie her
Linkede bare til Paypals betalingsdel for Mohammeds bog, der kan du jo se "hemmeligheden" :) Men ellers kan du ved tryk på annoncen på side 1 komme dertil. |
Køb ren argan olie her
Har sendt dig en besked på facebook :) |
Nu har jeg fulgt med i denne tråd fra starten af. Og da jeg var lige på randen af at købe e-bogen, kom et indlæg med at man kunne blive bannet fra Adsense af denne metode, som jeg helt klart ikke er interesseret i. At denne metode ikke overholdt Googles betingelser. Dette er flere personer enige i, men Internexus, som har købt bogen og er igang med at prøve metoden, mener at der ingen risiko er. Så nu søger jeg et svar om, om denne metode kan tages i brug uden at man bliver bannet af Google. Burde jeg købe bogen? 500 er sikkert vand i forhold til nogen af jer, men 500 er det eneste jeg har. Og hvis ens konto bliver bannet på adsense, kan man så ikke bare oprette en ny google konto og starte igen? |
Denne metode er farlig og du vil nok højst sandsynlig blive bannet på et eller andet tidspunkt, der kan dog godt gå et par måneder med høje indtjeninger inden du bliver bannet. - Synes det røveri og dårlig stil at forlange 500 kr for en metode der er så farlig. Anyways du kan jo selv søge lidt om emnet, alle informationer er givet her i tråden. - hvis du er nysgarrig inden du investere, så brug informationerne her i tråden. Der er blevet sagt at denne taktik ikke virker, og de forklare det gang på gang inde på et stort blackhat seo forum. |
Tak for det vejledende svar, Raggy. Men hvad med det der med at åbne en ny google account og starte igen med metoden og den samme bankkonto, eller vil google kunne se det? |
Helt seriøst. Hvordan kan mit indlæg få 1 stjerne. Jeg informerer blot om at denne metode er ulovlig, og hvordan kan amino overhoved tillade at den bliver solg? JA man køber KLIK traffik.... Man betaler andre mennesker for at klikke på sine AdSense reklamer :D HVORDAN KAN DET VÆRE LOVLIGT? Og hvordan kan man sige at det skaber værdi til dem der betaler for AdWords? JEG ville mene at det er at tage folk i røven:) |
Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online
|
Sparetips på Sparefeber.dk
Jeg er bare træt af at have købt en bog, som med overvejende risiko, anvender særdeles mørkegrå metoder, til at opnå en gevinst, på bekostning af andre. Det er da at tage pis på reklame markedet. Kan nogen svare på om de annoncører, der kommer ind på ens side, reelt får noget værdi for deres reklamepenge? |