Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 16 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:38 | Låst

kan ikke åbne siden

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Wind Andersen:

kan ikke åbne siden

Linkede bare til Paypals betalingsdel for Mohammeds bog, der kan du jo se "hemmeligheden" :)

Men ellers kan du ved tryk på annoncen på side 1 komme dertil.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 12:48 | Låst

Mohammed Al-Noury:
Hej Olina, du må hellere skynde dig inden prisen stiger igen. Det gør den om ikke ret længe ;)

Har sendt dig en besked på facebook :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06 | Låst

Nu har jeg fulgt med i denne tråd fra starten af. Og da jeg var lige på randen af at købe e-bogen, kom et indlæg med at man kunne blive bannet fra Adsense af denne metode, som jeg helt klart ikke er interesseret i. At denne metode ikke overholdt Googles betingelser. Dette er flere personer enige i, men Internexus, som har købt bogen og er igang med at prøve metoden, mener at der ingen risiko er.

Så nu søger jeg et svar om, om denne metode kan tages i brug uden at man bliver bannet af Google. Burde jeg købe bogen? 500 er sikkert vand i forhold til nogen af jer, men 500 er det eneste jeg har.

Og hvis ens konto bliver bannet på adsense, kan man så ikke bare oprette en ny google konto og starte igen?

Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:20 | Låst

Tommy Tran:

Nu har jeg fulgt med i denne tråd fra starten af. Og da jeg var lige på randen af at købe e-bogen, kom et indlæg med at man kunne blive bannet fra Adsense af denne metode, som jeg helt klart ikke er interesseret i. At denne metode ikke overholdt Googles betingelser. Dette er flere personer enige i, men Internexus, som har købt bogen og er igang med at prøve metoden, mener at der ingen risiko er.

Så nu søger jeg et svar om, om denne metode kan tages i brug uden at man bliver bannet af Google. Burde jeg købe bogen? 500 er sikkert vand i forhold til nogen af jer, men 500 er det eneste jeg har.

Og hvis ens konto bliver bannet på adsense, kan man så ikke bare oprette en ny google konto og starte igen?

Denne metode er farlig og du vil nok højst sandsynlig blive bannet på et eller andet tidspunkt, der kan dog godt gå et par måneder med høje indtjeninger inden du bliver bannet. - Synes det røveri og dårlig stil at forlange 500 kr for en metode der er så farlig.

Anyways du kan jo selv søge lidt om emnet, alle informationer er givet her i tråden. - hvis du er nysgarrig inden du investere, så brug informationerne her i tråden.

Der er blevet sagt at denne taktik ikke virker, og de forklare det gang på gang inde på et stort blackhat seo forum.
Det handler om Adsense.
Og der er blevet sagt at man køber trafik.

Så kan du selv prøve at google dig frem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34 | Låst

Raggy:

Denne metode er farlig og du vil nok højst sandsynlig blive bannet på et eller andet tidspunkt, der kan dog godt gå et par måneder med høje indtjeninger inden du bliver bannet. - Synes det røveri og dårlig stil at forlange 500 kr for en metode der er så farlig.

Anyways du kan jo selv søge lidt om emnet, alle informationer er givet her i tråden. - hvis du er nysgarrig inden du investere, så brug informationerne her i tråden.

Der er blevet sagt at denne taktik ikke virker, og de forklare det gang på gang inde på et stort blackhat seo forum.
Det handler om Adsense.
Og der er blevet sagt at man køber trafik.

Så kan du selv prøve at google dig frem.

Tak for det vejledende svar, Raggy. Men hvad med det der med at åbne en ny google account og starte igen med metoden og den samme bankkonto, eller vil google kunne se det? 

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:22 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Helt seriøst. Hvordan kan mit indlæg få 1 stjerne. Jeg informerer blot om at denne metode er ulovlig, og hvordan kan amino overhoved tillade at den bliver solg?

JA man køber KLIK traffik.... Man betaler andre mennesker for at klikke på sine AdSense reklamer :D HVORDAN KAN DET VÆRE LOVLIGT? Og hvordan kan man sige at det skaber værdi til dem der betaler for AdWords? JEG ville mene at det er at tage folk i røven:)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:39 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tommy Tran:
Så nu søger jeg et svar om, om denne metode kan tages i brug uden at man bliver bannet af Google.

Læs og forstå Google Adsense betingelser. Der er en passage om at de kan finde på at sende en faktura, hvis de synes de har udbetalt for meget. De har også en holdning til købt trafik fra andre steder. 

Tommy Tran:
Burde jeg købe bogen? 500 er sikkert vand i forhold til nogen af jer, men 500 er det eneste jeg har.

Det fremgår selv fra sælger af metoden, at du skal bruge penge på at købe trafik. Så det er dermed ikke nok kun at have 500,- for at komme i gang.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:36 | Låst

Jeg er bare træt af at have købt en bog, som med overvejende risiko, anvender særdeles mørkegrå metoder, til at opnå en gevinst, på bekostning af andre. Det er da at tage pis på reklame markedet.

Kan nogen svare på om de annoncører, der kommer ind på ens side, reelt får noget værdi for deres reklamepenge?

Side 16 ud af 19 (183 indlæg)