Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 18 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed, jeg vil gerne have mine penge tilbage, og jeg kan love dig, at jeg ikke vil dele metoden med nogen som helst. Nu er jeg selv adwords annoncør, og jeg kan kun tage kraftigt afstand fra de metoder du anvender

Og Internexus, om jeg fatter at du vil lægge navn (og firmanavn) til den her metode. Så kan du sige nok så mange gange, at jeg skal stoppe med pive, men det vil jeg ikke.

Jeg synes i misbruger et ellers godt system. I mine øjne er det svindel

Ps Mohammed, jeg vil stadig gerne have mine penge tilbage.

/Simon

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 17:23 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej allesammen, jeg takker mange gange for både kritikken og de fine ord som har fået bogen til at konvertere udmærket. Jeg og nogle andre iværksættere har testet metoden og er kommet frem til at den virker udmærket! Ja, man køber rigtige mennesker som ER interesseret i indholdet og ikke bare gøre det for at tjene point/penge. Derfor er vi sammen kommet frem til at bogen er meget mere værd end den nuværende pris.

Jeg valgte egentligt bare at sætte bogen til 499 kr. så folk kunne købe den og lave en anmeldelse, da der ikke var nogle som ville købe bogen for 2500,-.Nu går det så godt med metoden og salget, så der er kommet en hjemmeside til bogen hvor den vil koste den normale pris.

Hjemmesiden er færdig, og den hedder: http://adsensetræet.dk/

Tråden låses, og jeg takker og bukker.

De bedste hilsner

Mohammed

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:25 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

james bond:
@Igang synes du ikke at det kan være lovbrydende at manipulerer så meget?

Nej det tror jeg ikke, men hvis du har anden dokumenterbar viden, så er jeg meget villig til at blive klogere. Ud fra dit brugernavn, fornemmer jeg dog at du ser lovovertrædelser overalt :o)

Men det er interessant at du gerne opfordrer til at købe linkbuildingpakker, men er helt oppe i det røde felt her. Begge dele er i strid med Googles retningslinjer. Og teoretisk svindler man sig til placeringer, og dermed penge, som man ikke er berettiget til når man køber linkbuilding.

james bond:
Man scammer Google længere er den ikke

Ja det er sgu også synd. Nærmest tarveligt.

Men på den anden side så betaler jeg Google penge hver måned, for at have mine mailkonti hos dem. Det takker de mig for ved at sende indholdet af mine mails videre til deres annoncører, så de kan sende mig særdeles målrettede spam mails. Og det sjove er at alle disse spam mails slipper igennem det ellers så pålidelige spamfilter. Det er da også uheldigt at det fejler på lige disse mails. Så jeg vælger at sige at den står 1 - 1 :o)

Og tak for stjernen Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:32 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Simon

Jeg ligger gerne navn til noget som, Reelt virker. Forstår dog ikke du vil lægge navn til så meget pis som du kommer med, og kan ødelægge en tråd så meget. Velkommen til børnehaven.

Nu vil jeg nyde resten af en konfirmation, forsat god weekend
alle :)

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:50 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 9 person

Nej dem der trykker på AdSense reklamerne har ikke interesse i indholdet overhoved. Ja du bliver bannet på et tidspunkt i modsætning til linkbuilding, hvor du ikke stjæler penge fra andre betalende webmastere, som håber på oprigtig traffik og ikke fake traffik.

@Igang

Jeg forstår vitterligt ikke hvordan du ikke kan se at der er noget i vejen med det her. Både moralsk og etisk. Det er som om at du er sur på Google, også er du egentlig ligeglad med at folk stjæler penge fra dem, SELVOM de eneste rigtige ofre i dette er dem der betaler deres hårdt optjente kroner hver måneder på AdSense. 

Derudover skaber det dårligere vilkår for webmastere der opretter og slider på deres sider, og får oprigtig traffik.

Lad mig lige understrege igen. Trafikken du køber her er traffik du køber med henblik på at de trykker på dine AdSense reklamer. Du køber for eksempel 20 besøgende om dagen, der alle trykker på dine reklamer. Derudover så køber du måske 400 besøgende der ikke trykker på dine reklamer, for at få det hele til at virke naturligt. Efter et par måneder vil Google opdage at den traffik du sender er ubrugelig. Derfor bliver man bannet lige meget hvad, på et eller andet tidspunkt. Personligt tror ikke på at Mohammed holder en måned mere på AdSense, hvis hans konto altså er oprettet i hans eget navn. OG jeg håber at Google sende en faktura til Internexus, på de penge som han nu snyder fra AdWords annoncørene. Mohammed er måske for ung til at tage ansvar for det snavs han laver, så jeg håber blot han indser at det måske ikke er en god idé at snyde penge fra AdWords annoncører, som kan være den almene webshop eller virksomhedsejer på Amino.

Nå jeg ligger 500 kroner i Publisher netværket ønsker jeg for eksempel ikke 400 klik fra mennesker, der er blevet betalt for at klikke. For de er ikke noget værd.

At en 14 årig dreng som Mohammed formår at manipulerer med voksne mennesker som "igang" er meget utroligt. Jeg forstår personligt ikke hvordan folk har fået den opfattelse at den traffik man køber er "ægte".

Lad mig lige citerer mohammed tidligere, kan ikke lige huske præcis hvad han skrev, men det lød som det her:

"Jeg har spurgt dem og de siger det er rigtig menneske traffik".

Ja det er korrekt rigtig menneske traffik. Menneske traffik man køber til at klikke på AdWords annoncer. De er helt ligeglade med indholdet, de gør det bare fordi at de bliver betalt for det. Hvordan kan det overhoved undre dig Muhammed, og dine ordvalg i alle dine citater viser tydeligt at du godt ved at trafikken ikke er oprigtig.

Man vælger sjovt nok "Focused Traffic", der i deres FAQ betegnes som at være traffik man bruger til at klikke på AdSense reklamer. Herudover så anbefaler de at man købe "View Traffic" eller "Static Traffic", som man bruger til manipulerer med statistikken i AdSense, så man fx køber 1000 billigere besøgende og 100 lidt dyrer besøgende der klikker.

At Muhammed, Internexus og Igang bliver ved med at give mig 1 stjerne for at komme med sandheden er skræmmende. Hvor gamle er i? I er begge over 18 imodsætning til Muhammed, og I burde kunne se at denne "metode" ikke er en "metode", men en scam 100% igennem.

Jeg håber inderligt at Internexus får alle sine penge taget, og hvis jeg var Muhammed ville jeg ændre mit real navn herinde til et andet. For jeg ville nødig se ham få sin økonomi ødelagt af en faktura på 20.000 kroner fra Google. Jeg går dog udfra at Muhammed bruger et fake navn, et fake navn på en der er over 18 år.

Ps. Ja Google har set denne tråd Muhammed.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:55 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg lægger med glæde navn til, når man med rette kan sige de metoder bogen benytter sig af, er særdeles uetiske.

Internexus:

Hej Simon

Jeg ligger gerne navn til noget som, Reelt virker. Forstår dog ikke du vil lægge navn til så meget pis som du kommer med, og kan ødelægge en tråd så meget. Velkommen til børnehaven.

Nu vil jeg nyde resten af en konfirmation, forsat god weekend
alle :)

Jeg vil ihvertfald ikke sidde tavs, og lade endnu flere blive "snydt" til at benytte den her metode.

Og når Mohammed siger at de besøgende reelt har en interesse i at købe fra de annoncører man lægger derind, så er simpelthen løgn. Det er udenlandske besøgende, og hvordan fanden, skulle de få noget som helst ud af at besøge en dansk side med danske annoncer.

Desuden virker det som om "bogen" er skrevet bag i bussen på vej til skole. Smækfuld af stave og formuleringsfejl.

Du vil heller ikke sige hvad din affiliate side hedder Internuxes, men er det ikke fordi, du frygter at Google læser med og dermed, finder ud af hvilken side det drejer sig om

Og så er det er ikke mig der skal bydes velkommen i børnehaven, jeg siger tværtimod farvel til pædagogerne efter at have afleveret dig der.

Ps.

Mohammed jeg vil give dig muligheden for at købe bogen tilbage af mig for 300 kroner, ellers sælger jeg den "brugt", så kan du selv afgøre om det ikke ville være bedre at give 300 for min bog, og på den måde sikre dig at ham der ville have købt min bog, istedet bliver nødt til at købe din til 700. Det giver dig 100 kroner mere på bundlinjen.

Du kan sende mig en PM eller svare herinde

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:59 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

James Bond 

Du er da en kæmpe klaphat 

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:59 | Låst

Ikke det smartestes at kræve penge tilbage for hans produkt og du så "truer" med at sælge dit eksemplar videre til en anden. Klag i stedet til Paypal eller kræv alle pengene tilbage fra Mohammed.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:02 | Låst

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Mohammed, jeg vil gerne have mine penge tilbage, og jeg kan love dig, at jeg ikke vil dele metoden med nogen som helst. Nu er jeg selv adwords annoncør, og jeg kan kun tage kraftigt afstand fra de metoder du anvender

Jeg undres lidt her.

Hvorfor skal Mohammed betale dig dine penge tilbage? Har han lovet dig en tilfredshedsgaranti? Har han lovet dig 14 dages returret eller andet, som normalt ikke findes på e-bøger?

Hvad har han lovet dig, som du ikke mener at han har levet op til? Har du ikke selv truffet beslutningen om at investere i hans e-bog? Er du blevet truet eller tvunget til at købe bogen?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:04 | Låst

God ide at true ham med at sælge den videre. Håber mohammed gør noget ved det.

Side 18 ud af 19 (183 indlæg)