Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 17 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Har også købt hæftet har læst den en gang kan nu ikke få mit link til at virke og fortryder også købet da jeg så metoden.

Forstår ikke hvad andre eller ihvertfald 1 personen er så meget oppe at køre over.

Kan man på nogen måde få sine penge tilbage mohammed ?

Skal nok lade hver at fortælle om metoden til nogen
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

james bond:
Jeg informerer blot om at denne metode er ulovlig

Ulovlig ligefrem? Arh, mon ikke det "bare" er i strid med Googles retningslinjer, ligesom linkbuilding og andre initiativer der manipulerer søgeresultater er det?

Efter at have læst "bogen" igennem har jeg også valgt ikke at gøre brug af "hemmeligheden", da jeg ikke tror at det har værdi for annoncørerne. Men nu er der vel efterhånden ikke nogen der er i tvivl om at man risikerer at blive straffet af Google, hvis man benytter denne metode. Så må det være op til den enkelte om de vil købe og bruge "bogen", eller om de vil lade være.

Der kan vist ikke koges meget mere suppe på dette emne.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

I mine øjne virker det ti at være en omgang humbug. Javist kan man sikkert tjene penge på metoden, men det er på at udnytte andre, som ikke får værdi for deres annoncekroner.

Jeg synes du skulle bruge dit liv, på at koncentrere dig om at blive god indenfor et emne, hvor du ikke skal udnytte folk. Du får ikke meget respekt, ved at benytte sådanne metoder. 

Ej, hvor det irriterer mig at have brugt penge, på sådan en omgang l**rt

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

james bond:

Helt seriøst. Hvordan kan mit indlæg få 1 stjerne. Jeg informerer blot om at denne metode er ulovlig, og hvordan kan amino overhoved tillade at den bliver solg?

JA man køber KLIK traffik.... Man betaler andre mennesker for at klikke på sine AdSense reklamer :D HVORDAN KAN DET VÆRE LOVLIGT? Og hvordan kan man sige at det skaber værdi til dem der betaler for AdWords? JEG ville mene at det er at tage folk i røven:)

Du fik en stjerne fra mig fordi den information du kommer med er ikke passende. Man køber IKKE klik, du køber RIGTIGE mennesker til din side. Jeg har selv spurgt dem.

Tak for at have ødelagt min tråd.

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Kæft i piver, så stop dog :)

Lad vær med at købe bogen, så er der mere til mig :-)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

I mine øjne virker det ti at være en omgang humbug. Javist kan man sikkert tjene penge på metoden, men det er på at udnytte andre, som ikke får værdi for deres annoncekroner.

Jeg synes du skulle bruge dit liv, på at koncentrere dig om at blive god indenfor et emne, hvor du ikke skal udnytte folk. Du får ikke meget respekt, ved at benytte sådanne metoder. 

Ej, hvor det irriterer mig at have brugt penge, på sådan en omgang l**rt

Sig mig lige. hvad er det folk ikke forstår? Den er jo på ingen måde ulovlig, eller i strid mod Googles betingelser. I ødelægger tråden totalt.

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Denne tråd er en salgs tråd, jeg vil ikke have at den går i samme retning som forrige tråd hvilket den allerede er ved at gøre.

Har man spørgsmål om AdSense skal man kraftigt overveje at starte en ny tråd.

Tak for ødelæggelsen...

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:
Man køber IKKE klik, du køber RIGTIGE mennesker til din side. Jeg har selv spurgt dem.

Mohammed, det kan godt være at det er rigtige mennesker, men er der den mindste sandsynlighed for at de oprigtigt er interesseret i de produkter man reklamerer for? Eller er det nogen som mennesker som ved at klikke på alle mulige annoncer, selv er med i et fordelsprogram, fra det sted, hvor man køber klikkene?

Det springende punkt for mig er altså, at hvis jeg fx. har en Affiliate side om dyre smykker, vil den trafik, jeg køber mig til være interesseret i dyre smykker eller kommer de kun forbi, de ved at klikke på mine annoncer kan optjene nogle point hos en tredjepart?

Det er et meget simpelt, spørgsmål?, jeg håber at få en kort og præcist svar Smile

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Til ALLE og Simon Peter Langkilde Jakobsen

JA man betaler for at folk giver dig klik på dine adsense reklamer........ Og ja man tager PIS på alle der lige tilfældigvis får sin AdWords reklame placeret på din hjemmeside.. For den traffik kan giver videre og som en AdWords annoncør betaler for er NUL KRONER værd. Det er at tage pis på all adwords annoncører og ja man scammer Google. Man scammer Google længere er den ikke.

Ligemeget hvad bliver man bannet på et tidspunkt, fordi Google opdager at den traffik man sender er værdiløs. Hvis denne metode var banfri, tror I så at den var blevet solgt? Google er klar over at dette foregår, det er bare svære at tracke, og der kan gå lidt tid før man bliver bannet.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Haha hvor er det sygt :D Mohammed du ved jo godt at man køber RIGTIGE mennesker til at komme og klikke på dine reklamer....... 

@Igang synes du ikke at det kan være lovbrydende at manipulerer så meget? Teoretisk set svindler man sig jo til penge, man ikke er beretiget til, og man svindler penge fra AdWords annoncører der ingen penge for får det?

Sygt at folk kan støtte op om det her, og tror "åhh nej lille ven godt du sælger ting der er imod ToS, på kanten til at være ulovlig, godt du scammer adwords annoncører og google for penge, gooooooooodt" :)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Side 17 ud af 19 (183 indlæg)