Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 7 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 01:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mohammed Al-Noury:

Har du da ikke læst anmeldelserne? Synes du skulle tage og læse dem grundigt alle sammen.. :-)

Jo jeg har skam læst anmeldelserne, men der er foreløbig ingen som rent faktisk har prøvet/testet metoden og be- eller afkræftet om den også virker i praksis. Gør den det, ja så køber jeg naturligvis også straks dine 7 sider og lader mig inspirere... :)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 07:41 | Låst

Jesper Larsen:

Det var så lidt :)

Paypal er et betalingssystem, hvor du bl.a kan modtage betaling fra andre.
Der er mange nye webshops der bruger dette, for at spare penge i forbindelse med at kunne modtage kort fra kunder. Paypal tager et gebyr pr køb, hvorimod andre firma typisk skal have mdr betaling + gebyr pr køb.
Du kan godt nøjes med Paypal (de sender en mail til dig, når du får penge) og så sender du varen.

E-junkie er en smart service du kan bruge, hvis du vil automatisere købsprocessen. Det er en form for shoppingcart, dog uden betalingssystem. Men så kan du bruge paypal hertil.
Det smarte med E-junkie er, at de sørger for at levere den elektroniske købte vare til kunden automatisk.
Så sparer du tid og den sparede tid, kan du bruge på at optimere din forretning og dine reklamer. :)
E-Junkie kan også sætte et vandmærke i e-bogen med købers navn og e-mail. Dette kan forhåbentlig også hjælpe til, at bogen beholdes af køber :)

Håber ovenstående giver mening for dig, ellers må du endelig sige til.

Tak skal du have. Det skal da prøves. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Skrevet kl. 07:42 | Låst

Olin:

Mohammed Al-Noury:

Har du da ikke læst anmeldelserne? Synes du skulle tage og læse dem grundigt alle sammen.. :-)

Jo jeg har skam læst anmeldelserne, men der er foreløbig ingen som rent faktisk har prøvet/testet metoden og be- eller afkræftet om den også virker i praksis. Gør den det, ja så køber jeg naturligvis også straks dine 7 sider og lader mig inspirere... :)

Hej Olin, det var godt! Så må vi jo vente.. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 09:01 | Låst

Mohammed Al-Noury:

Tak skal du have. Det skal da prøves. :)

En mulighed kunne også være at installere Wordpress på et site, sammen med pluginet Easy Digital Downloads (https://easydigitaldownloads.com/). Det gør det også super nemt at sælge ting som fx e-bøger, og det virker out of the box med fx Paypal.

For lige at promovere mig selv lidt også, kan jeg nævne, at jeg har lavet et plugin til at vandmærke PDF-filer solgt via Easy Digital Downloads (siden er endnu ikke specielt pæn, det må du lige undskylde - det er en omgang byggerod pt. :-)) - det er nok ikke nødvendigt, men tænkte at jeg lige ville nævne det alligevel :-)

Derudover så glæder jeg mig til at høre resultatet af Internexus' test - hvis det blot er tilnærmelsesvis det du skriver, så kommer der nok en bestilling her fra også :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:13 | Låst

Venter spændt på en anmeldelse om det i virkeligheden virker eller ej. Jeg er normalt den mest skeptiske person der findes, hvorfor jeg måske også får sagt nej til noget der virker.

Man har bare hørt alt for meget om nemt smart let hurtigt mange penge etc. etc. Jeg gider ikke engang komme med ordsproget da i sikkert kender det i forvejen.

Jeg vil dog dertil sige, godt gået Mohammed. Held og lykke med salget af din E-Bog.. :) - Lad dig ikke gå på af modvinden du har fået, brug det hellere til noget positivt og se fremad.

Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:23 | Låst

Jeg følger "bare" med i debatten - har dog et spørgsmål. Efter at have læst anmeldelserne kan jeg ikke blive klog på om man skal bruge Wordpress - jeg er primært en Joomla-person - er dette foreneligt, eller skal jeg til at sætte mig ind i Wordpress for at metoden virker?

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Skrevet kl. 09:55 | Låst

Hej

Du kan sagtens bruge Joomla :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:57 | Låst

Jeg har sendt dig en privatbesked med et par spørgsmål, håber du får tid til at besvare dem :)

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 10:19 | Låst

Hej Mohammed

Tak for dine svar tilbage på min privatbesked. Jeg er rigtig spændt på at høre om resultatet fra internexus. Smile

/Christoffer

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Skrevet kl. 12:46 | Låst

Hej Lars,

Jeg vil prøve at besvare dem alle. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Side 7 ud af 19 (183 indlæg)