Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks - nofollow

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer


Vi er kommet godt igang med at tilmelde os diverse linkkataloger, og skal nu igang med andre indgående links såsom blogs.


Men selvom vi har skrevet os op i ca. 30 forskellige linkkataloger og ca. 15 af dem er vi optaget i, har vi endnu ikke fået nogle backlinks endnu. Jeg har derfor tjekket op på nofollow/dofollow, og kan konstatere af linkkataloger giver nofollow links. Er det derfor at vi ikke får nogle backlinks, og skal vi bare holde os til blogs med dofollow links?


Vi bruger backlinks watch som værktøj.

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Benjamin Petersen:
og kan konstatere af linkkataloger giver nofollow links.

Ikke ALLE er nofollow.

Det er en fordel at mixe både no og do follow.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Petersen:

Vi er kommet godt igang med at tilmelde os diverse linkkataloger, og skal nu igang med andre indgående links såsom blogs.

Hej Benjamin

Jeg vil anbefale, at du læser dette blogindlæg af deMib Kunsten at røve en bank.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jan Elmar Sørensen:

Benjamin Petersen:

Vi er kommet godt igang med at tilmelde os diverse linkkataloger, og skal nu igang med andre indgående links såsom blogs.

Hej Benjamin

Jeg vil anbefale, at du læser dette blogindlæg af deMib Kunsten at røve en bank.

Der er godt nok gået inflation i at linke til det indlæg. Mon dog Google sidder lørdag aften, og holder øje på Amino - om tilfældige danskere tilmelder sig linkkataloger? Og vil lave linkbuilding via blogs?

Der er jo ikke nogen lov som siger du ikke må linkbuilde. Og for at Google skal lave en manuel straf, så skal der nok en anelse (underdrivelse) mere til..... 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Sølund:
Der er godt nok gået inflation i at linke til det indlæg.

Nu behøver Google's medarbejdere jo ikke at sidde lørdag aften og følge med. Tråden bliver jo ikke slettet på mandag, vel :-)

Men så lad mig da høre, hvad mener DU er fordelen ved offentligt at fortælle om den optimering man laver, som strider mod Googles Guidelines? For altså, jeg har bare svært ved at få øje på fordelene ...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jesper Sølund:
Der er godt nok gået inflation i at linke til det indlæg.

Nu behøver Google's medarbejdere jo ikke at sidde lørdag aften og følge med. Tråden bliver jo ikke slettet på mandag, vel :-)

Men så lad mig da høre, hvad mener DU er fordelen ved offentligt at fortælle om den optimering man laver, som strider mod Googles Guidelines? For altså, jeg har bare svært ved at få øje på fordelene ...

Hehe, hvis du er stødt over "inflations" delen, så vil jeg da lige sige der intet at galt med det indlæg. 

Men jeg syntes bare det er overkill i overstående tilfælde. Der er selvfølgelig ikke så store fordele ved at offentliggøre ens linkbuilding taktikker, men syntes man skal have noget af en sølvpapir hat på, hvis man tror at Google vil slå ned på overstående person, pga indlægget. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som udgangspunkt er det da ikke imod Googles retningslinjer, at tilmelde sig linkkataloger eller blogge.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Som udgangspunkt er det da ikke imod Googles retningslinjer, at tilmelde sig linkkataloger eller blogge.

Unaturlige links fra dårlige linkkataloger er imod deres guidelines. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Unaturlige links fra dårlige linkkataloger er imod deres guidelines.

JA, men det er vel ikke unaturligt at være repræsenteret i linkkataloger, sålænge det ikke overdrives og er en fair andel af ens backlink profil.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes ikke mange danske linkkataloger som er gode, og slet ikke 30 stks.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)