Jeg har også et om der er problemer i backend eller ej ved jeg ikke, men det lyder da mere til at fordi du er glade for dem, så må man kun sige posetive ting, for der er da ingen af de tråde hvor de skamroses hvor i skriver er du posetiv så kontakt dem direkte. Men jeg er en flink amino bruger så jeg respektere altid reglerne, så finder lige 700-800 tråde du kan gå i gang med at ændre, hvor folk skriver negativt, søg eks. på nogen af de lukkede affiliate virksomheder. |
Lucas - Hosting4Real:Hvis de opdateringer der er sket, er cpanel eller WHMCS - så er de blevet annonceret.
Cpanel opdatere automatisk, de har et edge-users netværk som alle kan blive medlem af, og de får opdateringer om alle ændringer 2-3 måneder før de går live.
WHMCS opdatere ikke sig selv, og der har været meldt ud at det var en større opdatering, og hvilke funktioner osv, der ville blive ændret (Hvis man læser deres changelog).
Alle andre systemer kender jeg selvfølgelig ikke noget til! :)
Men Allan, jeg håber du får løst problemerne, og den webhost jungle er rimelig stor, og forvirrende, der er jo så mange af os! :)
Vi har tjekket changelogs og release notes, og de ændringer der har fucked vores UI op er ikke nævnt.