Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhost.... I guder...

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også et om der er problemer i backend eller ej ved jeg ikke, men det lyder da mere til at fordi du er glade for dem, så må man kun sige posetive ting, for der er da ingen af de tråde hvor de skamroses hvor i skriver er du posetiv så kontakt dem direkte.

Men jeg er en flink amino bruger så jeg respektere altid reglerne, så finder lige 700-800 tråde du kan gå i gang med at ændre, hvor folk skriver negativt, søg eks. på nogen af de lukkede affiliate virksomheder.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 21:32

Lucas - Hosting4Real:

Hvis de opdateringer der er sket, er cpanel eller WHMCS - så er de blevet annonceret.

Cpanel opdatere automatisk, de har et edge-users netværk som alle kan blive medlem af, og de får opdateringer om alle ændringer 2-3 måneder før de går live.

WHMCS opdatere ikke sig selv, og der har været meldt ud at det var en større opdatering, og hvilke funktioner osv, der ville blive ændret (Hvis man læser deres changelog).

Alle andre systemer kender jeg selvfølgelig ikke noget til! :)

Men Allan, jeg håber du får løst problemerne, og den webhost jungle er rimelig stor, og forvirrende, der er jo så mange af os! :)

Vi har tjekket changelogs og release notes, og de ændringer der har fucked vores UI op er ikke nævnt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

bacardil:
Men jeg er en flink amino bruger så jeg respektere altid reglerne, så finder lige 700-800 tråde du kan gå i gang med at ændre, hvor folk skriver negativt, søg eks. på nogen af de lukkede affiliate virksomheder

hvis du har tid, så find de tråde - vi ved jo alle de findes og at det er umuligt for moderatorene at finde dem alle. Jeg tror du har fået din mening frem nu - mon ikke?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

bacardil:
Men jeg er en flink amino bruger så jeg respektere altid reglerne, så finder lige 700-800 tråde du kan gå i gang med at ændre, hvor folk skriver negativt, søg eks. på nogen af de lukkede affiliate virksomheder

hvis du har tid, så find de tråde - vi ved jo alle de findes og at det er umuligt for moderatorene at finde dem alle. Jeg tror du har fået din mening frem nu - mon ikke?

vh

Maybe.,. Ligesom du fik endnu en mulighed for at skyde endnu et ligegyldigt indlæg af..
Vi er begge glade nu, vi har begge opnået det vi ville.
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 21:34

Patrick - Meebox:

Lucas - Hosting4Real:

Hvis de opdateringer der er sket, er cpanel eller WHMCS - så er de blevet annonceret.

Cpanel opdatere automatisk, de har et edge-users netværk som alle kan blive medlem af, og de får opdateringer om alle ændringer 2-3 måneder før de går live.

WHMCS opdatere ikke sig selv, og der har været meldt ud at det var en større opdatering, og hvilke funktioner osv, der ville blive ændret (Hvis man læser deres changelog).

Men Allan, jeg håber du får løst problemerne, og den webhost jungle er rimelig stor, og forvirrende, der er jo så mange af os! :)

Vi har tjekket changelogs og release notes, og de ændringer der har fucked vores UI op er ikke nævnt.

Et tip:

Installer WHMCS på dev.meebox.net - i har gratis license til det, så kan updates testes på denne før de går live, samme kan i med cpanel - det er oftest muligt at få udvikler license til test af større opgraderinger!

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Allan Hansen:
det er super lækkert at deres priser er lave

Hvor meget koster din mobil telefon dig om måneden? Kan du for hvad der svarer til 1/2 liter cola mere om måneden bruge din tid på noget andet og mere produktivt?

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 21:38

Lucas - Hosting4Real:

Patrick - Meebox:

Lucas - Hosting4Real:

Et tip:

Installer WHMCS på dev.meebox.net - i har gratis license til det, så kan updates testes på denne før de går live, samme kan i med cpanel - det er oftest muligt at få udvikler license til test af større opgraderinger!

Jeps - man skal bare putte en ticket ind, så laver de en fuldstændig identisk licens bortset fra den er til dev - så længe man er tilmeldt support og opdateringer. Der følger et sæt regler med, som de vil sende med.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Afslutter denne tråd nu... Jeg har korresponderet med Meebox før og efter indlægget, og holder den der... Formålet med denne tråd var ikke at hænge Meebox ud - som jeg gerne skulle have præciseret, så var det ikke er surt opstød, men et spørgsmål der gik på, om andre hos Meebox oplevede samme problemer, hvilket der sjovt nok ikke kom svar på fordi tråden udviklede sig til noget andet.

Jeg kan godt se, hvordan det måske har kunnet tolkes på anden måde, men som angivet, var det ikke hensigten. Lad os holde den der, istedet for at starte en kamp Smile

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 21:53

Fejl sker jo, og især når så meget teknik er indblandet. Jeg tror at meebox er det sted jeg har oplevet færrest fejl og mangler.

Nu skal jeg jo ikke forsvare Meebox, for det er jo mig ligemeget, men til andre der skulle blive afskræmt af dette indlæg, hvilket jeg synes vil være synd for meebox, så vil jeg sige at vi har været SUPER glade for vores løsning hos meebox.

Ja det rigtigt, jeg skrev det med fed ;-))

God aften

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Internexus:
Jeg ændrede overskriften, da jeg lidt mener at du hænger dem ud. 

Mener du at han hænger dem ud? Han spurgte sådan set bare hvad vi synes om dem - det er vel ikke at ''hænge'' Meebox ud?

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)