Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmeside - det kan gøres billigere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  brugbarhed.nu Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

http://media-now.dk/gratis-hjemmeside/

Vi har efterhånden mange gange rettet op på kunders forsøg på at "gå i luften gratis", så nu besluttede vi at skrive et lille blogindlæg til jer, der tror, I kan spare penge ved at få en gratis hjemmeside...

God fornøjelse, vi håber det gavner!

Mange hilsner

Media-now, Kbhs socialøkonomiske webbureau

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Socialøkonomiske webbureau"?! 

Hvad i alverden betyder det? Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

http://socialokonomi.dk/cso/index.php?page=forside1

(Google er din ven - hvis du gider)

 

Fra 2770 Kastrup
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  BilligMaling.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
"Socialøkonomiske webbureau"?! 

Hvad i alverden betyder det?

Hej Gita.

Det kunne jeg ærlig talt også godt tænke mig at vide, så jeg glæder mig til at læse en letforståelig forklaring Big Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg er enig så langt at det sjældent betaler sig at få gratis hosting, der er ihvertilfælde en potentiel risiko for at en sådan vil lukke ned på et eller andet tidspunkt, Det er ihvertilfælde set en del gange her på Amino at folk er kommet i klemme og det er jo altid synd.

Jeg er dog ikke nødvendigvis enig i at det kan være skidt at vælge en billig, så længe man altid bruger sin sunde fornuft og ved at man, som med alt andet, får hvad man betaler for, sådan er verden nu engang indrettet også indenfor hosting.

Jeg er heller ikke enig i at man nødvendigvis behøver have et firma til at sætte sin hosting konto op, det kan langt de fleste selv finde ud af og med et godt resultat til følge, ja det kan godt være de lige skal lære kontrolpanelet at kende eller hvordan man sætter en mail op, osv osv, men ethvert seriøst hosting firma har både gode vejledninger og en skarp support til at hjælpe med den slags begynder vanskeligheder efter min mening.

Man skal altid overveje hvor meget man selv kan lave, hvor meget kan det hosting firma man vælger hjælpe med osv osv og derfra vælge hvad man nu har brug for at "tilkøbe" sig hjælp til, det må være den rette fremgangsmåde for langt de fleste mennesker mener jeg.

Det var bare lige mit 10 øre's indlæg til denne tråd :)

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  brugbarhed.nu Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Karsten for hjælpen.

Da vi startede vores firma, besluttede vi os for, at vores arbejde ikke kun skulle handle om penge. Det er ikke for at lyde hellig eller pudse glorie eller lignende, men arbejdet og hverdagen får bare en højere værdi, hvis man (også) gør noget for andre.

Vi vil gerne have løn for vores arbejde og bygge en sund virksomhed op, men det er ikke vores mål at skabe et overskud, som vi kan score direkte i egne lommer.

Det er vores mål via vores fagområder at hjælpe til, at udsatte borgere på kanten af arbejdsmarkedet får en chance for at komme tilbage til / ind på arbejdsmarkedet på en måde, hvor det ikke handler om ligegyldige kurser.

Ja, det tager tid, men hvor er det fantastisk at løfte en enlig mor, kronisk syg, på kontanthjælp videre fra at være ufaglært til at være selvforsørgende - eller give misbrugeren håb ved at åbne døren og opmuntre ham, så han dels laver noget fagligt relevant, som han synes er spændende, og dels passer sit afvænningsforløb.

Mange hilsner

Media-now / Tobias og Trine

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)