Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlink søge værktøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogen der kender et godt backlink søgeværktøj? Har søgt på google og testet en 5-6 stykker men får forskellige resultater hver gang.

/Henrik

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:52

Hej Henrik, 

Puha, det er et spørgsmål, der har været oppe rigtig mange gange herinde (prøv evt. at brug søgefunktionen - og du vil finde et hav af spg. og svar). 

Men for at svare dig her, så er jeg varm fortaler for dette værktøj: linkresearchtools.com

Det er godt nok i den dyre ende, men så fungere det også efter hensigten og opfylder mine behov i hverdagen. 

Held og lykke med det :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:34

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:54

market samurai 

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik:

Hej,

Nogen der kender et godt backlink søgeværktøj? Har søgt på google og testet en 5-6 stykker men får forskellige resultater hver gang.

/Henrik

Hej Henrik

Jeg bruger primært Ahrefs, men bruger også en gang imellem SiteXploration og majestic... Eller kan jeg anbefale dig at læse dette whitepaper om søgeordsanalyse, som også inkluderer backlinkværktøjer og deres anvendelse.

Håber det hjalp dig...

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 10:02

Tak for svarene, der er jo rigeligt at gå igang med at undersøge kan jeg se, var ikke klar at det var så kompliceret at tjekke sine backlinks.

Nu jeg har rejst spørgsmålet har jeg egentlig et mere:

Hvor lang tid går der ca. fra man laver et link til det bliver "registreret" af google? (har hørt en måned kan det passe?)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:00

Henrik:

Tak for svarene, der er jo rigeligt at gå igang med at undersøge kan jeg se, var ikke klar at det var så kompliceret at tjekke sine backlinks.

Du kan også bruge denne side, der er utrolig grim og fyldt med reklamer, men du får til gengæld en lang liste med dine backlinks :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)