Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstra billig reklamevideo!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Wideeyes.dk,

Super at du har gode indskud til Amino-brugerne. Jeg vil dog bede dig om at oprette din egen tråd og informere der. Jeg finder det noget usportsligt.

Hvis folk regner sin tid, kan de færreste få prisen på templates, baggrundsmusik, redigeringsarbejde og rendering til at løbe op i en billigere output-pris en min.

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til det at gå på videohive selv for at lave en video, så kræver det typisk adgang til lidt mere avancerede programmer. Eksempelvis After Effects. Man kan nok prøve en trial version af Adobe pakken, men man skal så nok også regne med at lægge 5-10 timer i programmet før det overhovedet er brugbart. Kan man få en helt færdig template video, med rettighedsfrikøbt musik og det hele, for 500 kr. - så ligger timelønnen for at lave det selv på under en kop kaffe fra Starbucks. Er det den type video man ønsker, så er de 500 kr. nok godt givet ud.

 

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Filmproducer:

Mht. til det at gå på videohive selv for at lave en video, så kræver det typisk adgang til lidt mere avancerede programmer. Eksempelvis After Effects. Man kan nok prøve en trial version af Adobe pakken, men man skal så nok også regne med at lægge 5-10 timer i programmet før det overhovedet er brugbart. Kan man få en helt færdig template video, med rettighedsfrikøbt musik og det hele, for 500 kr. - så ligger timelønnen for at lave det selv på under en kop kaffe fra Starbucks. Er det den type video man ønsker, så er de 500 kr. nok godt givet ud.

For 500kr ville jeg heller ikke selv begynde at bikse med det.... heller ikke for 1000kr for den sags skyld... i hvert fald ikke hvis det giver flere kunder i biksen :))

Min største hurdle ved dette er:

1) Jeg formoder at jeg stadig selv skal finde ud af hvilke tekster der skal bruges. Det i sig selv tager en del tid (for mig i hvert fald) at planlægge så det bliver ordentligt. Pu ha...

2) Jeg driver webshops og al erfaring siger mig at folk har utrolig "travlt" når de klikker rundt. De går lige på og hårdt efter selve produkterne for at se om der er noget interessant - ellers forsvinder de. Så vil nogen overhovedet klikke på min reklamevideo?

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger meget af produktet man sælger. Hvis man sælger klistermærker, er der måske ikke altid brug for en reklamevideo på hjemmesiden. Men har man for eksempel et koncept, der skal kommunikere funktioner ud, som på tekst er sværere, så er en video genial.

Desuden afhænger det er videoens overordnede formål. På sociale medier, hvor kundekonverteringen alligevel ikke sker typisk, kan det være en god teaser med en video.

Videoer kan lave en stemning, som tekst ikke kan.

Mit overskud med kampagnepris er ikke-eksisterende. Prisen er for at plante mig solidt, få referencer og en større kundebase.

Mine kunder formulerer selv deres Key Selling Points, USP osv. (hvilket en virksomhed typisk allerede har klar i forvejen). jeg sørger for at formulere selve storytellingen.

Man skal som kunde forvente, at man skal have gjort sig nogle tanker, og at man har salgspointerne klar. Den sidste story og brødtekst skriver vi. 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads! Jeg vil gerne benytte mig af dit tilbud!


Jeg har stortset allerede et storyboard klar : -) Ventede bare på den rigtige pris til at få det udført ,-)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A. Olesen:
Videoer kan lave en stemning, som tekst ikke kan.

Enig. Video vinder også mere og mere indpas ved nethandel.

Tjek evt. nogle af vores shops:

www.istol.dk - ved at blive relanceret

www.icykel.dk - elladcykler

www.aaimport.dk - benzin løbehjul

Har du en idé / oplæg til hvor vi kan bruge videoen enten som supplement til et af produkterne - en introduktion til en vare kategori eller på forsiden til branding, så kontakt mig, så vil jeg gerne prøve det af - det er trods alt kun 1000kr så budgettet kan nok håndtere det :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard,

Bare lige til information, så er kampagnen slut og fastprisen ligger på 1.000 DKK ex moms pr. 30 sekunders video.

Du må meget gerne kontakte mig på info@jamesbound.dk :) 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Kontakter dig så snart jeg har set nærmere på dine sider og gjort mig nogle tanker om videoens kontekstuelle muligheder. :)

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Tak for dit feedback! Lad mig lige starte med at sige, at mit indlæg er en ren sidelinjekommentar i den forstand at vi selv laver videoer til et helt, helt andet kvalitets- og prissegment. Typisk laver vi reklamefilm, corporate videoes etc. fra 10 til 100K.

Det jeg synes der er fedt ved Mads’ tilbud er, at det nu er muligt at få en rimelig pæn video på sin side – for helt ned til 500 kr! Vi får en gang imellem henvendelser fra kunder, hvor det endnu ikke giver mening (i forhold til deres nuværende omsætning osv.) at lave en dyr video. Dem kan vi nu sende hen til aktører som Mads, hvor vi véd at de ikke bliver taget ved næsten – altså, hvor de ikke ender op med at betale 3-4K for noget relativt bras der kun har taget en halv time at lave. Det synes jeg er en rigtig sund og fornuftig udvikling på det danske marked for film- og videoproduktion.

Du har helt ret i, at de 500 eller 1000 kr. ikke køber dig fri for at lave tekster osv. Smile Det er en tidsinvestering du skal lave ligegyldigt om Mads laver videoen for dig eller om du selv skal bakse med videohive og After Effects. Vi laver alt den slags arbejde for vores kunder, så det er så nemt for dem som muligt - men hos os betaler de så også langt mere end 500 kr. for en video.

Om en video giver mening for en given virksomhed, det kommer jo an på så meget – inklusive firmatype, besøgstal på hjemmeside, omsætning, kundetype, langsigtet brandingstrategi (hvis man sådan én!) osv. For nogen produkter og virksomheder giver det mening, for andre overhovedet ikke.

Med venlig hilsen
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg sidder netop og leder efter Amino's "Synes godt om" knap uden held. Spøg til side.

Jeg er rigtig glad for at der bliver taget så godt imod konceptet!

Til henvendelser fra potentielle købere af vores videoer, så skal der forventes 14 dages levering. 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)