Hvis målgruppen er virksomheder, vil jeg mene, at Dankort (uden Visa) er ret ligegyldigt. Overvej i stedet en mulighed for at købe på konto med faktura og 8-14 dages kredit. Det vil nok betyde mere for kunderne.
(Jeg går ud fra, at du taler om Emballage-shoppen.dk)
Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler
Ja du har sikkert ret. Vi henvender os til B2B kunder, så det er jo sikkert ganske få, der ikke har et kombineret Visa/Dankort. Det med kreditten overvejer vi - hvordan kreditvurderer du dine kunder?
Vi har 2 webshops begge primært B2C og de ligger mellem 7,2% og 8,2% med rene dankort for de seneste 12 måneder. Vil tro B2B er en endnu mindre % del. Får i henvendelser fra kunder som mangler muligheden?
Jeg tror nærmere som en anden nævner, at i skal kigge på prisen / transaktion - hvis i overvejer Dankort aftale. Hvis i tager mod rene dankort, og der betales med dankort eller visa/dankort så betaler i kun dankort gebyret og ikke visa gebyr. Afhængig af hvilken aftale i har på jeres nuværende indløsningsaftale, betaler i nok min. 10,- mere i gebyr på en ordre på 1000,-. Så ligger jeres omsætning i rundetal >100.000 (og det gør den jo nok) så kan der jo være en besparelse at hente der. (dankort aftale med nets koster 1000,- / år).
Hos os ligger betaling med visa-dankort omkring 70%, så samlet set >75% af betalingerne afregnes med dankort gebyr. I kan nok se i jeres betalingssystem hvor mange der betaler med visa-dankort.