Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtigt er det at kunne modtage betaling fra Dankort?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Emballage-shoppen.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er
Vores emballage webshop modtager Visa/Dankort men ikke rene Dankort.

Har svært ved at vurdere hvor mange mennesker, der har disse kort - findes der et sted, man kan se det?

Vi kan modtage bankoverførsel, samt MasterCard, Visa, Diners og Maestro betalingskort (Via Euroline). 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 14:08

Hvis målgruppen er virksomheder, vil jeg mene, at Dankort (uden Visa) er ret ligegyldigt. Overvej i stedet en mulighed for at købe på konto med faktura og 8-14 dages kredit. Det vil nok betyde mere for kunderne.

(Jeg går ud fra, at du taler om Emballage-shoppen.dk)

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 12
Fra  Emballage-shoppen.dk Skrevet kl. 14:15

Hej Carsten

Ja du har sikkert ret. Vi henvender os til B2B kunder, så det er jo sikkert ganske få, der ikke har et kombineret Visa/Dankort.
Det med kreditten overvejer vi - hvordan kreditvurderer du dine kunder?  

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 14:18

Hej Bjarne

Jeg sælger stort set kun B2C. De eneste, der får kredit er offentlige med EAN-betaling. Alle andre betaler forud.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 12
Fra  Emballage-shoppen.dk Skrevet kl. 14:22

Har lige tjekket din shop - den ser godt ud og en superfin score på Trustpilot Wink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:55

Husk at checke om det økonomisk kan svare sig for dig - eller kunden, alt efter hvem der betaler transaktionsgebyret, at tilføje ren dankort.

Det er jo langt billigere " i drift"..

Hos mig ligger en meget stor del fortsat på rene dankort.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:05

Hej Bjarne,

Vi har 2 webshops begge primært B2C og de ligger mellem 7,2% og 8,2% med rene dankort for de seneste 12 måneder. Vil tro B2B er en endnu mindre % del. Får i henvendelser fra kunder som mangler muligheden?

Jeg tror nærmere som en anden nævner, at i skal kigge på prisen / transaktion - hvis i overvejer Dankort aftale. Hvis i tager mod rene dankort, og der betales med dankort eller visa/dankort så betaler i kun dankort gebyret og ikke visa gebyr. Afhængig af hvilken aftale i har på jeres nuværende indløsningsaftale, betaler i nok min. 10,- mere i gebyr på en ordre på 1000,-. Så ligger jeres omsætning i rundetal >100.000 (og det gør den jo nok) så kan der jo være en besparelse at hente der. (dankort aftale med nets koster 1000,- / år).

Hos os ligger betaling med visa-dankort omkring 70%, så samlet set >75% af betalingerne afregnes med dankort gebyr. I kan nok se i jeres betalingssystem hvor mange der betaler med visa-dankort.

/Henrik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)