Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lydbøger - Er det en god måde at "læse" bøger?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer lidt at forsøge mig med nogle lydbøger, da jeg er gået lidt træt i nogle af mine podcasts.

Men kan nogle af jer anbefale denne metode at "læse" en bog? Jeg tænker at det går for langsomt, men ved ikke? 

Vil i hvert fald gerne lige høre folks mening i forhold til at læse vs. lytte til en bog :-)

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 13:01

Hej,

Jeg har stor glæde af lydbøger som jeg bruger når jeg pendler til arbejde, men ellers bruger jeg dem ikke så foretrækker jeg noget på papir.

Tilmeldt 7. Sep 12
Skrevet kl. 13:08
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 13:08

Hej,

Personligt, så bruger jeg lydbøger utrolig meget. Bruger en del tid i min bil, når jeg tager ud til kunder eller andet, og der hører jeg næsten altid lydbøger.

Det er fantastisk til lærdom om f.eks. finansiel intelligens, personlig udvikling mm.

Jeg hører også tit podcasts, det er også rigtig godt.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:03

Jeg synes lydbøger er alle tiders. Men jeg er også så gammel, at jeg kan finde på at slå over på P1 Big Smile. Og man kan som sagt lytte, når man kører i bil, men også når man strikker, bager eller lægger tøj sammen.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:20

Jeg bruger lydbøger med glæder når jeg tager fra og til arbejdet.

Om det går for langsomt er vel op til en selv hvad man synes. Noget som der kan være godt/dårligt det er personen som læser op. Jeg bryder mig ikke om stemme som er meget monotom, de fleste har dog det med at ændrer stemmer og tilpasse dem til forskellige personligheder i bøgerne :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:42

Hej 

Jeg hører rigtig mange lydbøger, men kun samtidig med jeg laver noget andet, bl.a. som andre også nævner er en god lydbog fantastisk når man er undervejs. Jeg bruger også Netlydbog, men køber også, når de ikke har det jeg vel høre. Du kan bl.a. få en gratis på www.altfortalt.dk - så kan du jo prøve om det er noget for dig. Stick out tongue

Tilmeldt 7. Sep 12
Skrevet kl. 14:51

Tak for de mange gode svar allesammen :-) 

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 15:00

Jeg har lige købt Harry Potter and the Philosopher's Stone som lydbog. 50% fordi jeg er stor fan af både bøgerne og filmene, og 50% fordi Stephen Fry er fortælleren. Han får bogen til at lyde lidt mere levende. Og så er lydbøger jo fantastiske, hvis man er på farten, og ikke har tid til mulighed for at læse i en bog!

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)