Personligt, så bruger jeg lydbøger utrolig meget. Bruger en del tid i min bil, når jeg tager ud til kunder eller andet, og der hører jeg næsten altid lydbøger.
Det er fantastisk til lærdom om f.eks. finansiel intelligens, personlig udvikling mm.
Jeg hører også tit podcasts, det er også rigtig godt.
Jeg synes lydbøger er alle tiders. Men jeg er også så gammel, at jeg kan finde på at slå over på P1 . Og man kan som sagt lytte, når man kører i bil, men også når man strikker, bager eller lægger tøj sammen.
Jeg bruger lydbøger med glæder når jeg tager fra og til arbejdet.
Om det går for langsomt er vel op til en selv hvad man synes. Noget som der kan være godt/dårligt det er personen som læser op. Jeg bryder mig ikke om stemme som er meget monotom, de fleste har dog det med at ændrer stemmer og tilpasse dem til forskellige personligheder i bøgerne :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg hører rigtig mange lydbøger, men kun samtidig med jeg laver noget andet, bl.a. som andre også nævner er en god lydbog fantastisk når man er undervejs. Jeg bruger også Netlydbog, men køber også, når de ikke har det jeg vel høre. Du kan bl.a. få en gratis på www.altfortalt.dk - så kan du jo prøve om det er noget for dig.
Jeg har lige købt Harry Potter and the Philosopher's Stone som lydbog. 50% fordi jeg er stor fan af både bøgerne og filmene, og 50% fordi Stephen Fry er fortælleren. Han får bogen til at lyde lidt mere levende. Og så er lydbøger jo fantastiske, hvis man er på farten, og ikke har tid til mulighed for at læse i en bog!
Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!