Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringsprogram

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

vespa:
Det skal være et meget nemt og overskueligt program, jeg behøver ikke kunne skrive fakturaer i det da jeg har et udemærket program til det

Hej Lars

Jeg bruger eet til fakturaer, varelager mv.

Og SIGMA til bogføring. http://www.sigmaregnskab.dk/

Nemt og overskueligt.

Johnny

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 44
Fra  Regnskabsfabrikanten Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som revisor kan jeg klart anbefale e-conomic. Det fungerer rigtig godt til mange ting og skal bogholder/revisor have adgang er det meget nemt. Der findes billigere programmer men har du brug for bogholder/revisor så kender de fleste dette program og kan dermed bidrage til et mindre tidsforbrug :-)

Revision og regnskab til faste priser - www.regnskabsfabrikanten.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg undrer mig så over, hvorfor det skal være online...

Eks. er economics for en professionel bruger alt for langsomt med mindre man kan finde en anden løsning til hurtig bogføring, da dette er problematisk online.

Ydermere er online-løsninger reelt dyre løsninger, som kun kan berettiges, hvis man virkelig har behovet for de forskellige løsninger, som der tilbydes i disse programmer.

Tonny

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

E-conomics giver faktisk udmærkede online svartider og med superkladden, så kan du som professionel være meget effektiv.

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Ja, jeg undrer mig så over, hvorfor det skal være online...

Det gør jeg også. Jeg skal ikke have noget liggende i cyberspace.

Johnny

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

E-conomics giver faktisk udmærkede online svartider og med superkladden, så kan du som professionel være meget effektiv.

Ja, jeg er så ikke enig.

Ydermere forstærkes det langsomme economic jo flere posteringer, du har i kassekladden, hvilket er naturligt grundet den løbende opdatering.

I hurtighed vil economic aldrig kunne måle sig med et lokalt installeret regnskabsprogram eller for den sags skyld excel m.v.

Det er mig stadig en gåde, at professionelle bruger anvender dette system, dog undtaget det forhold omkring en anden måde at få foretaget posteringerne på, som jeg nævnte tidligere.

Jeg bruger eksempelvis excel til bogføringen, som  herefter indlæses i economic, hvorefter det kan bogføres i kundens economic program.

Tonny

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vespa,

Vi har tidligere skrevet mail om lidt rådgivning til hinanden - har du fundet ud af noget?

Dit økonomisystem kan jo blive helt fri for betaling i starten og når du kommer over 1500 linier så betaler du engang ca. 2000 kr. og så er du kørende.

Som nævnt tidligere og i denne tråd:
http://www.amino.dk/forums/t/193195.aspx#1296078

Kan du anvende et freeware program - som jeg gerne hjælper dig igang med som det er gjort med Casper!  En stand alone løsning som også revisorer her foreslår er en sikker og hurtig løsning da du selv styre opbevaring af dine data!

Det program er WinFinans der iøvrigt også kan udbygges efter behov også til en netløsning! Wink

Og nej jeg er IKKE sælger af WinFinans bare en glad bruger der løser og selv anvender det i løsning af økonomistyringsopgaver for virksomheder.

Skriv til mig hvis du vil vide mere!

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil så i boldgaden ikke online anbefale summasumarum som koster ca 1000 kr i engangsbeløb og ikke kræver yderligere abonnement og som siden hvis man får mange virksomheder og afdelinger, let udbygges. Også et meget gennemprøvet program som de fleste kan finde ud af. Kører man ikke online bør man altid lægge sikkerhedskopi i skyen, ex kan man lade summa lægge en kopi i dropbox hvergang den lukker. 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Ja, jeg undrer mig så over, hvorfor det skal være online...

Eks. er economics for en professionel bruger alt for langsomt med mindre man kan finde en anden løsning til hurtig bogføring, da dette er problematisk online.

Ydermere er online-løsninger reelt dyre løsninger, som kun kan berettiges, hvis man virkelig har behovet for de forskellige løsninger, som der tilbydes i disse programmer.

Tonny

 

Det komme jo an på hvordan du bruger programmet. Hvis du kun bruger det til bogføring. Behøver det jo ikke at være online.

Men en som mig der er på farten, kan side ude hos min kunde og lave en ordre bekræftelse med det samme. det giver altså lidt mere tid med familien :)

Og når jeg har lavet en fejl, kan min bogholder løse det hjemmefra samme dag :)

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bredegaard Kjær:

Tonny Skov Pedersen:

Ja, jeg undrer mig så over, hvorfor det skal være online...

Eks. er economics for en professionel bruger alt for langsomt med mindre man kan finde en anden løsning til hurtig bogføring, da dette er problematisk online.

Ydermere er online-løsninger reelt dyre løsninger, som kun kan berettiges, hvis man virkelig har behovet for de forskellige løsninger, som der tilbydes i disse programmer.

Tonny

 

Det komme jo an på hvordan du bruger programmet. Hvis du kun bruger det til bogføring. Behøver det jo ikke at være online.

Men en som mig der er på farten, kan side ude hos min kunde og lave en ordre bekræftelse med det samme. det giver altså lidt mere tid med familien :)

Og når jeg har lavet en fejl, kan min bogholder løse det hjemmefra samme dag :)

Hej Kim

Det handler jo netop om, hvilket behov vi har...

Nu udtalte jeg mig om programmet som et bogføringsprogram og derudover prisen herfor.

Den løsning som du har her, koster minimum kr. 155,00/måned, måske endda det dobbelte, hvorfor jeg i hvert fald er af den opfattelse, at der findes mange andre løsninger til en væsentlig lavere pris, som også kan løse dit behov, når du er på farten.

Det bliver derfor også ofte en spørgsmål om, hvilke systemer man finder optimale i relation til sine behov, hvor det ikke altid er prisen, som er afgørende, men mere om programmets funktioner og tilgængelighed i dagligdagen.

Tonny

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)