Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringsprogram

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg skal bruge et bogføringsprogram, og har kigget lidt hvad der er af muligheder

Men vil gerne høre Jeres erfaringer med de forskellige, og skal det være et online program ? og hvad er fordelen ved det

Det skal være et meget nemt og overskueligt program, jeg behøver ikke kunne skrive fakturaer i det da jeg har et udemærket program til det

Mvh Lars

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Lad mig anbefale e-conomic.

Det er super nemt og de har en fantastisk Kundeservice.

Desuden har de et stort leksikon, hvor du kan slå op, hvis du er i tvivl om noget :-)

Mvh
Mikkel Ulstrup

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis det kun er til bogføring er jeg helt med på anbefalingen af e-conomics.

De er lyn hurtige hvis du ringer med spørgsmål. Og deres hjemmeside/forum har svar på det meste.

Fordel ved online er at det altid er opdateret, og du kan komme på alle steder fra. Og du mister ikke noget hvis din maskine går ned.

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg bruger selv pt. e-conomic men overvejer at skifte da jeg syntes det er "tungt" at have med at gøre.

Lige pt kigger jeg på billysbilling.dk, den virker "simpel" men stadig med ting som abonnement betalinger og den slags.

bare et alternativ, jeg har dog ikke prøvet dem endnu så det er ikke en anbefaling... bare lidt informationer.

mvh

Peter

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Billy's Billing i øjeblikket. Det er jeg rigtigt glad for.

Programmet koster lidt under 100 kroner om måneden og du får rabat, hvis du køber for et år ad gangen, hvilket jeg har gjort.

Jeg ved, de pusler med at man i fremtiden kan uploade bilag som billeder taget med ens telefon direkte. Den funktion glæder jeg mig meget til. Du kan også nemt give revisor eller bogholderi.

Deres support er også fin - jeg havde købt adgang til en forkert konto og de fik de meget hurtigt ændret.

Jeg har skrevet lidt om bogføring her inklusive lidt ekstra om Billy's Billing. :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh ja, Billy's Billing tilbyder også API-adgang, så du automatisk kan oprette fakturaer mv., hvis du (eller en du kender / betaler) kan sin kode.

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Billys Billing og er meget tilfreds :)

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilslutter mig e-conomics tilhængerne :-). Det er et online program, de yder rigtig god service. Du kan deltage gratis i opstartskurser mht. hvordan du anvender programmet. Det er forholdsvis kendt hvis du skal have hjælp til bogføring.

God fornøjelse herfra.

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart e-conomic :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)