Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for din hjælp!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Toft
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er en ung mand på 21 med en drøm i maven - at starte min egen virksomhed. Jeg har igennem længere tid beskæftiget mig med Div. Affiliate sider men nu er det efterhånden gået hen og blevet noget seriøst med at designe hjemmesider.... Og jeg har faktisk fået min første "kunde" i den forstand at jeg skal designe en hjemmeside for fodbold klubben ac Milans danske support. Det er super fedt og jeg er glad for det. Men jeg syntes konstant min drøm om det her bliver skudt ned af alt det regnskab - moms - SKAT - løn ( hvis det bliver tilfældet) ..osv..osv.. Jeg har hentet både apps - læst guides men syntes ikke jeg har fået konkret Svar på det!
Jeg har været mindre aktiv herinde i et stykke tid netop fordi jeg har drømmen.. Og den er der satme ingen der skal komme og tage fra mig!! .. Findes her en venlig sjæl der kunne tænke sig at give en hånd på vejen .. Evt en revisor ?
Jeg siger pænt tak på forhånd.
Mvh Patrick Toft

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Måske du skal prøve at hive fat i John Sommer herinde fra.
Jeg er/var i selvsamme stadie som du, og John har været ganske behjælpelig med at få styr på regnskabet.

Se evt. det her indlæg

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke - du har en drøm og du går efter den! Det er det vigtigste skridt!

Alt det med skat og regnskab det følger med, så find nogen programmer der gør det nemt for dig selv.

Inde på vores FAQ side kan du måske finde de svar du skal bruge. 

Vh Toke

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

start med at vurdere om du kan risikere at komme over 50.000 kr i omsætning på 12 mdr. Kan du det så skal du registrere virksomhed da du eller skal af med moms og bod af alt det som ligger inden du registrerede dig. Som rettesnor kan du sige, at når du rammer 3000 kr om måneden så skal du seriøst overveje registrering for ikke at krydse grænsen. Læs mere HER 

Hvis du ikke ligger så du kan komme over grænsen og måske tilmed ikke rigtigt køber noget hvor du har behov for momsfradrag og dine kunder måske ikke kan trække den moms fra du skal lægge på dit salg, så kan du køre uden virksomhed i starten og slippe for en den bøvl. Læs om UDEN REGISTRERING HER Du vil se du skal opgive dine indtægter (inkl. affiliate) i rubrik 12 og de udgifter du har for at få indtægterne i rubrik 29 og at udgifter så ikke må overstige indtægter så længe du kører det lidt på honorar/hobby niveau. Regninger skrivere du i words eller helt som du vil og jo uden moms - alle bilag gemmes.

Forslaget om John Sommer er fint hvis han har tid, han kan hjælpe med det gratis bogføringsprogram WINFINANS SMALL BUSINESS MINI og jeg mener han gør det gratis hvis det lige er lidt via nettet eller skype.

Du kan også som Toke foreslår skaffe dig fuldt bogføringsprogram men skal jo så regne med over 1000 kr om året til det. Det synes jeg gir fin fornuft, men ikke før dit behov virkeligt er der, og behøver du ikke moms, så kan du reelt klare dig med at føre regnskab i excel, og laver du så virksomhed, kan det hele hurtigt bogføres, jeg forestiller mig ikke du har ret mange bilag

Køb need to have og ikke nice to have her i starten, løb det igang uden for mange udgifter - men begynder du selskab bør du absolut skaffe et regnskabsprogram

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Patrick:
Findes her en venlig sjæl der kunne tænke sig at give en hånd på vejen .. Evt en revisor ?

Som både Casper og John skriver er velkommen til at kontakte mig som det er foreslået jeg hjælper dig gerne igang med din økonomistyring, ud fra devisen Tænk Stor og Start Småt for det behøver ikke at være særligt omkostningskrævende i starten.

Genhør John S. Smile

Du kunne også have glæde af at tale med Casper han er som han skriver i samme situation og vi har et seminar kørende over nettet og det er både sjovt og lærerigt!

Og så får man konkrete resultater der kan bruges i din virksomhed - Casper er kommet igang med økonomistyringen! Wink

Hilsen John S. 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cookie,

Tak for din henvisning - og ja det er ok - jeg hjælper gerne - Casper er jo som du ser kommet godt fra start!  Smile

Cookie:
Forslaget om John Sommer er fint hvis han har tid

Hilsen John S.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Tak for dine roser - det er dejligt at få nogle sådan og at du føler dig godt på vej! Big Smile

Casper Tofte:
Jeg er/var i selvsamme stadie som du, og John har været ganske behjælpelig med at få styr på regnskabet.


Og Patrick er meget velkommen til at få samme hjælp som du!

Hilsen John S.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)