Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop - helt fra bunden.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

299 om måneden for en shop, hvor man skal lave sit eget design. Om de er billigt? Tja, det kommer til at koste blod, sved og sikkert også tårer, hvis man ikke har begreb om webdesign og uanset hvad, så løber det op i min. 3600 om året.

Jeg vil tillade mig at sige, at sammenlignet med vores tilbud på en Magento-løsning MED design til 3.495,- så er det på ingen måde billigt.

(Thomas og jeg er ikke partnere!)

Men derfor kan jeg sagtens skrive Thomas har en hvis logik her :-)

Plus, Thomas, mangler du ikke at nævne jeres design er unikt ;-)? 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:11

Christoffer Tornbjerg:

Men det er kun logisk ud fra en antagelse om at Thomas kan leverer webshops, der er af bedre end dem folk selv kan bygge. Efter at havde set på hans referencer må jeg desværre sige, at der i min optik desværre ikke er noget der tyder på det.

Det er så vigtigt når man skal havde at man ser hvad designer har lavet før, med samme resourcer. Det kan sagtens være at en shop lavet på Shopify med en Premium template er 10-20 gange mere værd end Thomas' løsning og dermed en langt bedre handel.
Det kan man kun sige hvis man ser på hvad folk selv har bygget på Shopify.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Christoffer Tornbjerg:

Men det er kun logisk ud fra en antagelse om at Thomas kan leverer webshops, der er af bedre end dem folk selv kan bygge. Efter at havde set på hans referencer må jeg desværre sige, at der i min optik desværre ikke er noget der tyder på det.

Såå... det du prøver på her er at få Thomas til at "se dårlig ud" foran hele DK? (Det et åbent forum...)

Tag den i privat med Thomas i stedet, det du har gang i er jo... er helt blank for ord.. det så... respektløs som noget kan blive....

Lundsby:
Det kan sagtens være at en shop lavet på Shopify med en Premium template er 10-20 gange mere værd end Thomas' løsning og dermed en langt bedre handel.
Det kan man kun sige hvis man ser på hvad folk selv har bygget på Shopify.

Værdien af det en normal person, som f.eks. mig selv, arbejde med shopify template, premium eller ej, kontra Thomas's PROFESSIONELLE løsning / arbejde er lig med 0.

Jeg har skam set hvad "folk" har bygget på shopify og andre af de her steder (som dit eget sted..) - Men det tager stensikkert også mange timer bare at læse om det ene og det andet, samt at fange supporten som ikke altid liiige kan klare det på 0.5 som man oftest bliver fortalt ved oprettelse.

En løsning fra shopify er helt fin, bestemt, men prisen er for høj kontra Thomas's nuværende tilbud, samt hans normalpris, da hans er engangsbetaling.

hvis jeg skulle bruge shopify, tror jeg jeg ville ansætte en "ekspert" indenfor det for at få lavet disse "sublime" sider du snakker om, da det ville gå 100gange hurtigere.

Ergo ender vi hvor vi startede, man køber 1 ydelse ved Thomas og får et produkt, basta.

Ved shopify og andre (igen, dig/jer) der køber/opretter man sig i god tro, og ender alligevel med ekstra pakker, udgifter fordi man egentlig er en "fejl 40" foran sådan et "nemt" program så man bliver nød til at hyre hjælp til et program som man allerede betaler for..

Nok om det..

Skriv privat når du vil nedgøre en person eller et firma Lundsby. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:23

Så har vi den "gode" Lundsby på banen igen, det er altid så hyggeligt.

Jeg orker ikke dit evindelige mudderkast. De folk der ønsker referencer skal være velkommen til at kontakte mig, dine holdninger til hvad vi har af referencer er så fuldstændig ligegyldige, da dit formål kun er én ting og det tror jeg godt de øvrige kan regne ud, hvis de ellers følger med i debatten.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:24

Christoffer Tornbjerg:
Såå... det du prøver på her er at få Thomas til at "se dårlig ud" foran hele DK? (Det et åbent forum...)

Nej, jeg siger at jeg ikke er imponeret over hans referencer, ligesom du siger du syntes han har et godt tilbud. Er det mig også frit for at argumenterer for at det ikke er tilfældet.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:27

Thomas:
299 om måneden for en shop, hvor man skal lave sit eget design. Om det er billigt? Tja, det kommer til at koste blod, sved og sikkert også tårer, hvis man ikke har begreb om webdesign og uanset hvad, så løber det op i min. 3600 om året.

Helt enig!

Thomas:
Jeg vil tillade mig at sige, at sammenlignet med vores tilbud på en Magento-løsning MED design til 3.495,- så er det på ingen måde billigt.

Igen helt enig. Er så tilgengæld usædvanlig imponeret over at du kan få en forretningsmodel på benene ved at lave Magento Webshops med design for 3.495,00. 

Hos commercegruppen når vi aldrig nogensinde ned på den pris hvis vi skal lave bare en lille smule professionelt arbejde.

Hvis du bruger bare 10 timer på installation, konfiguration, modul installation og opsætning. Design sparring & design iterationer. + Design implementering så er time prisen kun 349,50 ex. moms.

Jeg giver personligt mere pr. time for at få reperaret min vaskemaskine eller lavet min bil hos mekanikeren.

Jeg er imponeret... :-)

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:28

Lundsby:

Christoffer Tornbjerg:

Nej, jeg siger at jeg ikke er imponeret over hans referencer, ligesom du siger du syntes han har et godt tilbud. Er det mig også frit for at argumenterer for at det ikke er tilfældet.

Du skrev da at man kunne lave tilsvarende i shopify og at hans referencer ikke var så gode??

Ja, du kan argumentere for hvorfor du ikke syntes hans tilbud er godt, det har du helt ret i, men hvis du var det mindste logisk ville du skisme da give manden det credit han fortjener når han kan lave dette tilbud flere gange og hver gang er det billigere end en løsning ved alle andre af dine elskede steder at lave shops. (Cloudsprout, shopify osv osv osv)

Og der er ingen skjulte ting ved Thomas, som der er ved jer andre.

"køb det her billigt..." JA DET GØR VI DA!

To min efter:

"Piiiis os, jeg skal jo også have lov til at skrive på siden, det koster så 40kr pr ord..."

^^ du fanger vel pointen... 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:36

Hej Nils,
Jeg er da glad for du er imponeret. Og jeg tror faktisk timeprisen er en del under de 349,50 men jeg arbejder 12-16 timer i døgnet stort set alle ugens 7 dage, så jeg tager ikke timeprisen så tungt. Jeg er godt klar over, at når jeg har fyldt vores site med lækre referencer, så vil priserne helt automatisk være anderledes. En side som vi i øvrigt er ved at redesigne, men det afsløres en af de nærmeste dage.

Samtidig så har vi nogle gode faste kunder og en samarbejdspartner i Sverige, hvor vi leverer en hel del. Når jeg går ud og laver et konkret tilbud på Magento til 3.495,- så er det til et begrænset antal kunder - og når den kundemasse er opnået så lukkes tilbuddet.

Med mindre man vender sin lommeregner på hovedet, så vil en løsning fra Shopify og andre i samme kategori altid være dyrere :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:46

Hej Christoffer

Christoffer Tornbjerg:
Ja, du kan argumentere for hvorfor du ikke syntes hans tilbud er godt, det har du helt ret i, men hvis du var det mindste logisk ville du skisme da give manden det credit han fortjener når han kan lave dette tilbud flere gange og hver gang er det billigere end en løsning ved alle andre af dine elskede steder at lave shops. (Cloudsprout, shopify osv osv osv)

En bil for 50.000 kr. er det en god handel? Ja, det kommer sørme meget an på bilen. En bil for 100.000 kr. kan sagtens være en meget bedre handel.

Det er det samme med webshops, Nils' tilbud på ca. 12-13K for en Magento shop kan sagtens være et markant bedre køb end Thomas' 3K for en Magento shop. Man bliver nødt til at se på hvad det er man får for sine penge, og kan man bare ikke lade sig spise af med en sludder for en sladder om at man forstår målgruppen, hvis ikke en leverandør kan vise at han har skabt succes for andre, så kan han sikkert heller ikke gøre det for dig. 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Hej Christoffer

Christoffer Tornbjerg:

En bil for 50.000 kr. er det en god handel? Ja, det kommer sørme meget an på bilen. En bil for 100.000 kr. kan sagtens være en meget bedre handel.

Det er det samme med webshops, Nils' tilbud på ca. 12-13K for en Magento shop kan sagtens være et markant bedre køb end Thomas' 3K for en Magento shop. Man bliver nødt til at se på hvad det er man får for sine penge, og kan man bare ikke lade sig spise af med en sludder for en sladder om at man forstår målgruppen, hvis ikke en leverandør kan vise at han har skabt succes for andre, så kan han sikkert heller ikke gøre det for dig. 

Det var da et dårligt eksempel..

Bilen til 50.000 kr. kan ligeså vel være bedre fordi manden der sælger den til 100.000 kr. er en svindler :-)

Ja Nils's tilbud er da også fint? Og som Nils skriver, så går de ikke "ned" i den timeløn Thomas gør, men hvad er forskellen?

Timelønnen er sikkert fin for dem begge, derfor er prisforskellen som Thomas skriver OK med ham da han selv har lavet tilbuddet så kan man da heller ikke forvente han er utilfreds med sit tilbud :-)

Thomas markedsføre sig selv smart (ikke at Nils ikke gør!) men Thomas's måde gør da at jeg f.eks. allerede har anbefalet ham "mund til mund" til familie som overvejer webshop og venner i almindelig tale :-)

Så derfor er Thomas's tilbud det værd for Thomas. Samtidig med Thomas er tilfreds med timelønnen han opnår og det begrænsede tilbud :)

At du hellere vil skyde 100.000 af på en bil for at sige du købte den for 100.000 uden vinduer og AC er mig ligemeget :-) 

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)