Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en freelancer som leder efter en god reference (Gratis Arbejde)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en freelancer, som kan hjælpe mig med design af min produktion af træningsbukser, udover det skal jeg også have hjælp til målskemaer og graduering :-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:59

Hej Kasper

Hvad får de folk udaf at lave gratis arbejde?

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:12

Hvis mit produkt bliver populært, som jeg selvfølgelig går efter, ville jeg selvfølgelig henvise folk, som evt. spørg ind til mit design.

Jeg leder efter en freelancer, som ikke har så mange kunder, men som er villig til at hjælpe. Jeg ser det her som en mulighed for både mig, og den hjælp jeg kan få. På den måde at personen/personerne der hjælper, får en slags markedsføring den vej.

PS: Det må selvfølgelig også gerne være en freelance designer med erfaring ;-)

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 21:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må nok være mere konkret om hvad du kan tilbyde en freelance designer i dette projekt.

Marketing, iværksætteri og promotion er en del af Fashion Design uddannelsen i dag, så det er nok de færreste med de evner du søger, der kan lokkes med tilbud om potentiel reklame uden flere referencer :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:27

Hej Kasper.

Jeg tror at du vil få meget svært ved at finde en der vil arbejde helt gratis for dig, det lyder som en støre opgave, og hvis de "ikke" får andet ud af det, end lidt reklame og at du vil henvise, måske mulige kunder til dem, så tror jeg at de vil føle at det måske er spild af tid.

Hvis jeg var dig så ville jeg prøve at tilbyde dem et eller andet for deres arbejde, man kan godt få gratis hjælp her på Amino, men det er tit med gode råd og andre små ting.

Jeg håber at du har heldet med dig og alt går som du godt vil have det.

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:28

Forstår godt meningen i det du skriver.

Men det kunne være der var en person, som så en mulighed i denne hjælp jeg søger.
Udover det, kan jeg tilbyde at personen der evt. ville hjælpe, kunne få hans/hendes navn skrevet under f.eks. under "design", i den reklame jeg har tænkt mig. Det kunne f.eks. være via facebook, min egen hjemmeside osv.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:31

Jeg hører jeres ord ;-)

Jeg er meget enig i det i siger. Men hvis der evt. var en som ville hjælpe, kunne han/hun evt. skrive en PB. Her kunne han/hun fortælle hvad hendes krav var. Det kunne være f.eks. være 10 % af hvad jeg omsætter for den første måned eller den 5 måned. Det er selvfølgelig ikke gratis arbejde, men gratis på den måde, at jeg først kommer til at betale når jeg for omsætning :-)

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld stavefejlene. Det går lidt for stærkt, når jeg skriver ;-)

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:34

Og lige en lille ting til Kasper Smile

Nå man skal have hjælp her inde på Amino og folk skal lære dig at kende, så ville jeg, hvis jeg var dig udfylde min profil her inde på Amino, du har ikke skrevet noget om dig selv eller noget, det plejer mange af os her inde at kigge på, for at danne os et billede af den person som skriver en tråd.

Også for at virke mere seriøs, de fleste her inde er 100% seriøse, og hjælper alt det de kan komme til, men har men på fornemmelsen af dem der søger hjælp ikke er seriøs, så hopper man over dem, for ikke at spilde sin tid.

Bare et godt råd.

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:38

Hej Ronnie :-)

Tak for rådet. Dejligt med konstruktiv kritik! :-)
Men led dig ikke narre, jeg er skam seriøs! Meget seriøs! :-)

MVH Kasper

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)