Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af butik... Hjælp fra dit netværk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har nu sat min butik til salg på virksomhedsbørsen (http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/service/hotel-restauration/smoerrebroed-sandwich-takeaway-aften-koncept-og-catering-butik-med-god-beliggenhed-i-vestsjaellandsk-provinsby-med-stort-potentiale-og-stigende-omsaetning-til-salg-15246 )

Jeg skriver herinde, da jeg ønsker lidt hjælp med at sælge butikken. Da jeg selv købte den, ledte jeg ikke efter en butik, men da jeg blev gjort opmærksom på, at den her mulighed var der, syntes jeg det var spændende og slog til.

Derfor ønsker jeg, at jer der gerne vil hjælpe, spørger rundt i jeres netværk, om der er nogle der kunne være interesseret i sådan en butik. Den har et stort potientiale og har stigende omsætning, især nu hvor vi går sommeren i møde, da der er mange turister i byen om sommeren.

Jeg omsætter for mellem 4500 og 6500 om dagen og i marts måned blev der omsat for 110.000 på trods af at der var lukket i påsken.

Jeg ønsker en lille smule diskeration, derfor har jeg skrevet, at den ligger på vest sjælland, hvis i vil vide mere så send gerne en PM.

Grunden til at jeg stopper er, at jeg ikke længere fysisk kan holde til at stå i et køkken en hel dag, (har konstateret 3 discos prolaps).

Jeg er villig til at være meget fleksibel i en forhandling, da jeg helst ser butikken overtaget hurtigst muligt, både for min og den nye ejers skyld.

Håber mit indlæg giver mening og håber i vil hjælpe mig!

Mange Hilsner

Martin

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med mindre du har en rigtig god grund til at være diskret, ville jeg overveje at gå åbent ud i byen med at du vil sælge. Alle kan jo nok godt forstå at du i din situation har brug for at afhænde butikken, og sansynlighed for at du kan finde en køber i dit eget og i byens netværk er stor.

I de fleste byer løber sådanne rygter hurtigt, både gennem dem der bare er nysgerrige, men også til dem der kunne være interesserede. Købere kan komme fra de mærkeligeste kanter

Held og lykke med salget

Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:04

Tak for dit svar...

Butikken ligger i Sorø og hedder Lillekøkken..

Jeg er villig til at handle med/slå en del af prisen hvis der er en hurtig køber.

Mange Hilsner

Martin

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:15

Hej Martin,

Ærgerligt med helbredet :-(

Du bør lige kigge din salgsannonce igennem. Bare sådan nogle små ting som at omsætning i den og her variere 1.000,- virker mærkeligt. Ligeledes skriver du at omsætningen var 4 millioner i 2012, det vil klart være til din fordel hvis du ved HVORFOR den er faldet så drastisk (Udfra 110.000 omsætning i Marts).

En plantegning over køkkenet samt inventar liste kunne også være nyttigt. Samt m2-angivelse, du skriver nemlig at det er et stort køkken - Hvilket det ikke ligefrem lader til, udfra det man kan finde af video på nettet (Det kan så også være indretningsmæssigt at man ikke ser det hele)

Jeg sender dig også lige en privat besked med et link :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)