Jeg er stolt :) - Hvad synes du?
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Mange af mine ting er pludselig forsvundet efter Meebox har slået cache fra for at prøve at "redde database fejlen"
Er der en derude der har STYR på databaser osv? For det her er for vildt..
Svar
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Louise
Skrevet
11-04-2013 kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det her er simpelthen for galt... Pludselig er alle mine oversættelser væk..
Nu er det fandme ved at være irriterende... HVAD SKER DER
Kiggede igen 30 min efter og så var det på dansk - har kigget igen og det er stadigvæk på dansk. Lad os håbe at det vare ved nu :P
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Det her er simpelthen for galt... Pludselig er alle mine oversættelser væk..
Nu er det fandme ved at være irriterende... HVAD SKER DER
Kiggede igen 30 min efter og så var det på dansk - har kigget igen og det er stadigvæk på dansk. Lad os håbe at det vare ved nu :P
Præcis... det bliver ikke mere mærkeligt!!
Tak for din besked, vi havde lavet alle oversættelser, men pludselig var de væk.. Meget underligt de kommer og går som det passer dem! Pænt træls..
Svar
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Louise
Skrevet
11-04-2013 kl. 00:47
Svar
Velbekom (Regner med det er PM'en du mener) Håber at i finder du af det, nu har i hvert fald et hint på vejen
Svar
Tilmeldt 7. Apr 13
Brian L
Skrevet
11-04-2013 kl. 01:43
Svar
Det ser godt ud - flot side :)
Rettelser / forslag fra mig:
- I producenter dropdown er Apple og Shure der stadig. - Jeg ville rette "Home" i topmenuen til "Forside" - I produktoversigten ville jeg lave teksten "ikke på lager" en anden farve end grøn. - Tilføj til kurv knappen mangler en hover effekt lige som "Se mere" knappen. - På produktsiden for en vare der ikke er på lager mangler en "ikke på lager" tekst. - "Share on Facebook " på produktside ændres til dansk. - På checkout siden ville jeg få felterne til navn, adresse, osv. til er stå under hinanden i stedet for forskudt. Det ser lidt rodet ud efter min mening. - Sektionerne i footeren er lidt mærkeligt placeret og kunne godt spaces ud så de står pænere. - Trustpilot linket i footeren ville jeg lave til en "_blank" så den åbner i nyt vindue.
Nogle af tingene er småting ja, men synes jeg ville tage det hele med :)
Ellers rigtig flot shop!
Mvh. Brian
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Shoppen kører nu....
Der er stadig småting der skal rettes til og er stadig igang med at udvikle lidt flere ting på den..
MEN... Konventeringen er steget ca. 50% siden den blev lanceret! Stor tak til Jeppe Smith!
Svar
Tilmeldt 14. Mar 13
Kasper Lærke
Skrevet
25-04-2013 kl. 13:39
Svar
Hej Richard
din webshop er blevet rigtig fin håber den får succes. det bliver endnu bedre med større udvalg dog :)
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Marc
Fra
CoolSlips.dk
Skrevet
25-04-2013 kl. 13:51
Svar
Når man går ind under Fitnesstøj, så er der en fejl.
Produktnavnet og denne tekst "Produktet er tilgængelig i flere varianter" står oven i hinanden.
Svar