Jeg vil da prøve at se om jeg kan gøre så man kommer ind på en produkt beskrivelse eller lignende. Jeg har faktisk kigget på det men det var en krig at få lavet det!
Det kan godt være jeg skal have en kammerat til at kigge på stavefejl og grammatik, da jeg ikke selv er så god til det :D
Jeg ved godt, at det kun er sat op med Wordpress, og paypal, men jeg tror stadig på at det kan ladesig gøre at drive shoppen med dette
til at starte med! :)
Hej Simon, Af en eller anden grund finder jeg ikke din side troværdig nok. Den virker for mig lidt FOR simpel. Derudover synes jeg siden er langsom (måske er det bare mig). Jeg vil så til gengæld sige, at din måde at inddrage paypal på fungerer helt fint.
angående det med e-commerce theme, så har jeg kigget på det og jeg har haft det installeret og det hele. Men sagen er den, jeg kan ikke finde ud af at lave det dansk, og har ikke kunne finde en eneste guide til det på nettet :(
Det kunne da godt være jeg skulle få en lidt mere "professionel" til at kigge på mit logo :)
angående det med e-commerce theme, så har jeg kigget på det og jeg har haft det installeret og det hele. Men sagen er den, jeg kan ikke finde ud af at lave det dansk, og har ikke kunne finde en eneste guide til det på nettet :(
Det kunne da godt være jeg skulle få en lidt mere "professionel" til at kigge på mit logo :)
Tak for din feedback Emil! det vil jeg lige tage til eftertanke..
Du har ret Thomas at det ikke er okay! Jeg har også tænkt mig at lave en selv, men tænkte bare der sikkert ikke skete noget ved at bruge den for at se om det fungere ordenligt. Men det vil jeg da få ændret hurtigst muligt! :)
Du har ret Thomas at det ikke er okay! Jeg har også tænkt mig at lave en selv, men tænkte bare der sikkert ikke skete noget ved at bruge den for at se om det fungere ordenligt.
Jamen det er da muligt, at du lige tænkte det - men der er noget der kaldes ophavsret og det er en rigtig god ting at overholde de regler. At "låne" andres grafik er ikke noget man bare gør, for at teste noget der er offentligt tilgængeligt.
1. Logo design skal forbedres. Det er fint i bruger brillerne som bogstavet Y selv om det ikke helt er det samme. Logo designet ser dog ud til at være en smule pixeleret. I kunne eventuelt sætte logoet oppe i venstre hjørne, og placere en model med jeres briller på til en fest eller noget i den stil. Dette vil give et bedre billede af hvordan brillerne ser ud.
2. Opsætningen af brillerne kan gøres en smule bedre. Nu ved jeg ikke hvilke muligheder du har med det theme du bruger, men siden ser bare en smule tom ud den måde det er opsat på i øjeblikket.