Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.partybriller.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Nyby Kibsgaard:
Fin og simpel hjemmeside, men nu kender jeg tilfældivis til en siden der hedder www.festivalbriller.dk og jeg syntes din side minder meget om den.

Hej Nicolai

Jeg har godt set festivalbriller. Det var der jeg fik idén til at finde min nitché. Men det er på ingen måder meningen at det skal ligne det :)

Venlig Hilsen 

Simon Korsgaard

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:50

Ja, de ligner hinanden ret meget - den ene er ligner lidt en kopi af en ret dårlig kopi af noget, hvor man ikke engang kan oversætte en knap, den anden side er noget hvor man "låner" grafik og krampagtigt vil lave et design.

Men nu har du jo fundet din "nitché", så er den jo hjemme :D

Alternativt så løft nu niveauet bare en smule ;)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:58

Hej Thomas

Jeg ærgrer mig over at du nedgør hans måde at stave på, og ikke bringer noget konstruktivt ind i hans tråd. Vi er jo alle startet et sted, og det er da ikke specielt fedt at blive pillet ned på den måde når man står med en idé man måske selv synes er god. Ikke at vi alle sammen skal til at bruge fløjlshandsker ;) men giv ham da i det mindste noget konstruktivt at arbejde med, i stedet for bare at nedgøre hans stavning og forsøg på at udrette noget.

Tilbage til emnet...

Siden er egentlig simpel nok, måske en anelse for simpel, domænet siger jo egentlig meget fint hvad der sælges, men som andre også siger, så synes jeg du bør overveje et købe-design - tjek f.eks. MayaShop designet fra www.themeforest.net - superfedt shop-design med mange muligheder, lige til at implementere og i et flot layout. Du vil være køreklar på meget kort tid.

Få også oprettet mulighed for at betale med Dankort.

Mht. din markedsføring, så PAS PÅ med at kalde dine "normalpriser" for tilbud - det er direkte i strid med markedsføringslovgivningen, som jeg synes du skal sætte dig grundigt ind i, så du ikke pludselig står med håret i postkassen. Du må i bund og grund ikke kalde noget et "tilbud", før du har haft det i din butik til en højere pris i en længere periode - herefter må du så have varen på "tilbud" i en begrænset periode, før den igen skal reguleres op i pris.

I stedet kan du skrive prisen med rød tekstfarve - det tænder noget i de fleste, når de ser en RØD pris - mange keder det sammen med en tilbudspris. Jeg tror måske den er lidt dodgy, men der er (så vidt jeg ved) ingen regler der bestemmer hvilke farver dine priser skal stå med ;)

Dine produktbilleder er du NØDT til at smide en tur gennem Paint - formindsk dem med 80%, og gem dem så på ny - bum! Nu loader de hurtigere. Wordpress burde i øvrigt lave thumbnails automatisk, men dine billeder er blevet skaleret fra fuld størrelse til mindre størrelse? Det forstår jeg ikke.

Der er lidt at arbejde med, men intet er umuligt :)

Held og lykke med projektet!

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 16:28

Hej Thomas

RIGTIG mange tak for din tilbagemelding, det giver mig virkliget noget at arbejde med!

Angående det du siger ville være smart med et "Købt Design" Det er jeg i fuld gang med at sætte op. Jeg bruger noget der hedder "woocommmerce" Som Virker sindsygt godt og er rigtig brugervenlig.

Men jeg ved godt der står "Tilbud" inde på produkterne. Det er ikke noget jeg selv har sat på, det er Woocommerce der selv har smækket det på. Jeg arbejder på at finde ud af at få det væk! Så bare rolig.. :)

Venlig  Hilsen

Simon Korsgaard

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 23:31

Hej Amino.

Jeg har nu skiftet det meste design på siden, og har nu fået mine første 2 ordre så det er jeg vildt glad for!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)