Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E Conomic hjælp !

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Har brug for hjælp, driver en virksomhed med ansatte, varer, timer, har kunder der køber via abbonnement, efter forbrugte timer mv. har forelsket mig i e conomic, men må erkende at opsætningen og driften af det evner jeg ikke, er der nogen der kender nogen som kan hjælpe mig videre!

Det jeg gerne vil have er en der kan sætte det hele op efter nærmere instrukser fra mig, og herefter instruere mit administrative personale i hvordan man bruger systemet.

Jeg har valgt følgende tillægs moduler, abbonnement, lager, projektstyring og vil også gerne have indscannings modulet 

Det skal gerne være en der er har prøvet at opsætte og drifte ovenstående moduler før!

HJÆÆÆLPP :-)

Tilmeldt 22. May 07
Skrevet kl. 15:16

Jeg skal måske lige nævne at jeg er hjemhørende i Fredericia ! hvis det har nogen betydning !

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:40

Jeg ville kunne hjælpe dig i det meste, men lagermodulet i e-conomic støtter jeg ikke op omkring, og projektstyringen har jeg ikke nok erfaring i. Men du kan finde administratorer under e-conomic's hjemmeside, hvor bogføringsbureauer annoncerer omkring deres spidskompetencer - her vil du kunne finde nogle med specialer indenfor de områder. Held og lykke med det :)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:05

Hej Ngage,
Det er nemt nok. Skype er jo her, så det bruger man da bare og køre undervisning via den vej også.

Jeg bruger selv economic dagligt, så kender det godt.
Har selv sat logo op, faktura, kreditnota, ordrebekræftelse og tilbud osv
Ligeledes alle produkter er sat op samt diverse debitorer.

Kan godt hjælpe dig. Send mig en direct message her, så kan vi finde ud af noget og hvad det skal koste af tid osv.

Tilmeldt 22. May 07
Skrevet kl. 22:41

Hej Susanne, 

Tak for dit ærlige svar - det er bare mest på lager og sagsstyrings og abbonnements modullerne  jeg har brug for hjælp, den er almindelige bogføring, balance mv. har jeg styr på 

Må jeg spørge hvorfor du ikke støtter op omkring lager modulet ?

Tilmeldt 22. May 07
Skrevet kl. 22:44

Hej Business310, 

Også tak til dig, udover ovennævnte, har du så erfaring med modulerne, projekt, lager, abonnement ? opsætning, drift ?

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:49

Ja drift, opsætning men har ikke brugt abonnement eller projekt . Så det er noget jeg skal se på.

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 12:52

Ærlighed lønner sig altid ;)

Det gør jeg ikke, fordi jeg har haft nogle dårlige erfaringer med det, og så har jeg formentlig ikke sat mig nok ind i det, til at bruge det optimalt sidenhen. Jeg synes f.eks. varesammensætninger er en væsenlig mangel, og det jeg har haft brug for hos enkelte kunder. Herudover valuta-styringen ifm lagermodulet har jeg haft store problemer med. Men jeg skal ikke kunne sige, om disse ting er blevet korrigeret for sidenhen.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 22. May 07
Skrevet kl. 17:30

Hej igen, 

Det er lige netop det der er min udfordring, jeg har svært ved at finde nogen som HAR erfaring med at opsætte og drifte lager, projekt og abbonnement modullerne - men med alle de kunder economic skiver de har må der da være nogen som har erfaring med det !!!

Så gode henvisninger modtages stadig !!!!!

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:53

Bare skriv til economic !

De er sindsygt søde og der sidder kompetente folk der.

Blandt revisorer mv. :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)