Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E Conomic hjælp !

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du forsøgt at søge på administratorer, hvor du kan vælge, hvilke kompetencer de skal have ? Det burde være muligt at finde nogen. Ellers gå på e-conomic's forum, og søg en derinde.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

Bare skriv til economic !

De er sindsygt søde og der sidder kompetente folk der.

Blandt revisorer mv. :)

Søde og kompetente - bestemt! Men jeg tvivler på, at de kan pege på en administrator, der kan hjælpe. De vil formentlig sige det samme som jeg.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige netop, de er søde nok, men henviser til der samarbejdspartnere - men ingen af dem jeg har talt med har beskæftige sig med de moduller som jeg gerne vil have hjælp til. 

Det er sådan set der jeg løber ind i muren hver gang - ingen har erfaringer med de moduler !!! e conomic hjælper ikke på den måde som jeg gerne vil have, altså opsætning mv.

Så jeg søger stadig en der har erfaringer med opsætning og drift af disse moduler! 

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du koncentrerer dig om at finde en, der har erfaring med Lager og Projekt, tror jeg du er godt på vej. Abonnement er ikke noget problem, det vil enhver, der arbejder med e-conomic dagligt hurtigt kunne lære og sætte op. Det er de andre 2 der kan være et problem, og nok mest lagermodulet. Projektmodulet er rimelig intuitivt.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også gå på e-conomic's forum, og tjekke trådene på lager og projektstyring, og den vej finde ud af, hvilke personer der svarer relevant på de ting der bliver spurgt om. Det er et godt pejlemærke for, hvem der har kompetencerne.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage fat i Bogholderkompagniet i Roskilde. www.bogholderkompagniet.dk
De har vist en del erfaring med E-conomic.

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ngage

Det lyder da mystisk, at du ikke har kunnet finde en revisor på vores revisorliste, som kan hjælpe dig med de forskellige tillægsmoduler. Du kan filtrere på type af revisor + hvilke ydelser de skal tilbyde. Der kan du vælge projektstyring og lagerstyring. Så der burde være en del at vælge imellem.

Hvis du stadig ikke har held med revisorlisten, kan du også kigge på vores liste med eksterne konsulenter. Der kan du også finde nogen, som kender til projekt, lager og abonnement.

Jeg håber, at det lykkes dig at finde en, som kan hjælpe dig.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Rene Arpe hos www.martinsen.dk - der skulle være kompetence til det du søger :)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ngage

Hos eKontoret har vi stor erfaring stor med lagerstyring og og arbejder også med projektmodulet. Og vi har yderst rimelige priser.

Tjek os ud på www.ekontoret,dk og kontakt os hvis du stadig ikke allerede har fundet hjælpen.

Mvh

Niels Anker Johnsen

naj@ekontoret.dk 

+45 2222 0011

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)