Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg læse om SEO?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mit eneste spørgsmål er hvordan laver i det der seo er der et sted man kan læse om det?

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:17

Hvis du er smart sparer du de mange penge der ligger i at skulle betale nogle professionelle folk for SEO, og bruger pengene målrettet i Google Ads, da du på den måde har brugt dine penge på din reelle målgruppe :-)

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:38

Der findes tonsvis af artikler om det derude - læs de første 10-20 sider på google til en start.

Og det med Google Ads er da et dårligt svar - Google Adwords kan være lige så krævende at lære at bruge godt nok til at man kan tjene penge på det, som at optimere sin side til Google. I min verden bør de to ting gå hånd i hånd.

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:33

SEO og AdWords mener jeg ikke man kan sammenligne, på nogen måde.
Med Adwords rammer du kan den målgruppe i de områder du vælger at fokusere på. SEO er lidt som at skyde spredehagl i tågen. Man kan være heldig, men sandsynligheden er imod.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:36

Det er rigtigt at med SEO kan du aldrig vide dig helt sikker, men det er på ingen måde som at skyde med spredehagl. Hvis du laver grundig søgeordsanalyse før du går igang og laver dit arbejde ordentligt, så har du i den grad mulighed for at ramme din målgruppe. 

Laver du ikke din søgeordsanalyse ordentligt til dine Adwords annoncer - så rammer du nøjagtigt lige så meget forbi der. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Saplek:
SEO er lidt som at skyde spredehagl i tågen. Man kan være heldig, men sandsynligheden er imod.

sikke noget vrøvl! -

tag ikke fejl, dem der arbejder med SEO professionelt har en nøje tilrettelagt plan der har et bestemt formål, som man ved hvordan man kommer i mål med - det er så ikke altid kunden har råd til at tage de skridt der skal til fordi der er for stor konkurrence.

har selv gode erfaringer med SEO og ved hvad der skal til for at positionerne flytter sig der hvor man vil hen, alle dem der tager penge for SEO kan nikke genkendende til dette!!

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:19

Saplek:
SEO er lidt som at skyde spredehagl i tågen. Man kan være heldig, men sandsynligheden er imod.

Hehe OK, god joke :-) Søge-brugere fortrækker organiske resultater frem for Adwords, kan du fortælle mig hvorfor det er?

Trådstarter: http://seofordummies.dk

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 11:20

Hej :)

Som de andre siger, findes der mange gode artikler om emnet.

Ellers har følgende skrevet nogle rigtige gode bøger om emnet:

Mikkel DeMib
Torbjørn Flensted
Thomas Rosenstand

Ellers har jeg også skrevet en guide om det generelle On-Page SEO: www.jonathanlindahl.dk/on-page-seo/ - som du også vil kunne finde anvendelig.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 21:54

ols90er:

hej mit eneste spørgsmål er hvordan laver i det der seo er der et sted man kan læse om det?

Synes du skulle tage et kig på min whitepaper om hvordan du laver en søgeordsanalyse - Der er der i hvert fald +30 siders gratis og godt materiale om SEO i forhold til valg af søgeord...

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)