Hej Alle Tak for mange gode input. Jeg er kommet lidt længere i mine overvejelser, og hælder nok mest til en løsning med Nets. Alene udfra at det er mere kendt, og giver nok en større tryghed for kunderne, end det mere ukendte PayPal. På en eller anden måde, er der noget betryggende i, at man skal indtaste sine oplysninger hver gang man køber noget på nettet. Omkring antallet af ekspeditioner kontra den samlede årsomkostning, er det jo klart, at der i starten vil være en større omkostning pr transaktion - end når webshoppen har vokset sig større. Dette ser jeg dog som en serviceydelse/omkostning for de eksisterende kunder, da de nu kan noget af deres handel online. Dette vil jo så spare os tid i den fysiske butik - og da tid er lig penge, tror jeg det går lige op i det store billede. Mvh |
Timm @ Den løsning er valgt af de fleste af mine bekendte med webshop da Nets er super dyrt med mindre du har rigtigt mange transaktioner.
Hmm. Har du belæg for det du skriver ?
Dankort koster 0,1 % mens dansk udstedte omkring 1,5 % ikke
1 handel på 10.000,- om måneden ( eller flere lidt mindre) , betyder således en merudgift på ca. 140 dkk
pr. måned.
Omkring 50% af mine kunder handler med dankort - og ja, hvis jeg ikke tog rene dankort, ville de fleste sikkert handle alligevel via Visa-delen, men det ændrer jo ikke på transaktionsforskellen vel ?