Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg vælge: Nets eller Paypal?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Tjæreborg
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi arbejder på at etablere en webshop, men mangler lige et par input til valg af betalingsmodul. 

Er der nogen derude / herinde, der har gode erfaringer, med det ene eller andet?

Personligt har jeg ingen præferencer, men kan være i tvivl om, hvad den almindelige forbruger er mest tryg ved at benytte sig af. 

I kan se om siden her:

På forhånd tak for gode ideer.Big Smile Bo Aakjær

www.aakjaer.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:16

Hej Bo

Paypal tager ikke dankort & mange stoler ikke på Paypal.. Jeg ville med 100% sikkerhed vælge Nets.

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 653
Skrevet kl. 21:18

Paypal kører også en chargeback funktion som er nemt for køberen at tage sine penge tilbage hvis de ikke er tilfredse.

Så ville også klart anbefale nets eller euroline.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 21:45

Brug Nets som supplement, men IKKE som primær - det koster penge :-)
Ved jeg per erfaring, har prøvet!

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 22:56

Hej Bo

Jeg vil anbefale dig paypal, da det er så nemt at komme igang med så alle kan finde ud af det.

Men der er en ulempe! den er at rigtig mange der ikke er så tryg ved at bruge paypal!

Venlig Hilsen

Simon Korsgaard

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:25

Nets er hamrende dyrt for mindre virksomheder og langt fra alle danskere stoler på shops, der alene kører med Paypal.

Har du overvejet at ansøge hos svenske Euroline eller Swedbank? Her kan du tage alle kort undtagen rene Dankort (cirka 5 % af dine besøgende ryger her efter hvad jeg har spurgt mig frem til), men til gengæld er det meget billigt i opstart. Du betaler til gengæld cirka 1½ % per transaktion.

Den løsning er valgt af de fleste af mine bekendte med webshop da Nets er super dyrt med mindre du har rigtigt mange transaktioner.

Euroline tager ikke kunder ind de næste 10 dage, så du skal nok prøve Swedbank først, hvis du tager chancen.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 00:07

Paypal kan man måske vælge til en mindre webshop, hvor man ikke har store forventninger.

Hvad koster Nets, Euroline og Swedbank hver især ?

Er det ikke et årligt beløb på omkring 1200-1300 samt månedlig betaling til 3.part virksomheder, som epay ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49

Dennis Pedersen:
Paypal kører også en chargeback funktion som er nemt for køberen at tage sine penge tilbage hvis de ikke er tilfredse

Hej Dennis. 

Dette er ikke korrekt. 

Køber kan vælge at oprette en klage såfremt en vare ikke kommer frem eller afviger væsenligt fra det udlovede. - PayPal vil i så fald spørge ind til dette hos sælger... Hvis sælger ikke svarer på vores henvendelse kan vi ikke gøre så meget andet end tage kundens ord for det...

Men hvis sælger derimod kan bevise at kunden rent faktisk har fået det kunden har bestilt og betalt for, så afvises klagen...

PayPals chargeback regler afviger ikke meget fra de chargeback regler som f.eks. Visa eller Mastercard bruger... Blandt andet det faktum at det er sælgers anvar at bevise at kunden har modtaget det som denne har bestilt.. Og at man ved afsendelse med post/kurer skal kunne fremvise Track-and-Trace på pakken.

mvh, Sami.

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 01:13

Ville sprede det lidt ud, har hørt eksempler på virksomheder der ikke har kunnet betale regninger fordi paypal har været deres hoved betalingsservice og paypal har lukket kundens bruger ned i ½ år fordi de mistænker det for snyd eller lignende. Nu ved jeg godt man ikke må tale skidt om virksomheder, men det er noget jeg har læst om et par gange her via paypal og der har nok ikke været noget i sagerne og kontoerne er nok blevet åbnet igen, men du skal lige have det i baghovedet og huske at overføre løbende til en bankkonto :)

Fra Tjæreborg
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:48

Hej Emil

Tak for svaret. 

Min bekymring omkring PayPal er netop, at nogle ikke stoler på / harkendskab til dem.

Mvh, Bo 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)