Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark, GLS eller hvad???

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik T:

Har du nogensinde undersøgt om pakken er sendt og fået feedback på hvorfor der er gået så lang tid ??? Jeg vil også rigtig gerne se et eksempel på en tracking du ikke forstår for de hundredevis af pakker jeg har fulgt, har jeg altid kunnet se og følge med uden problemer.

Ja hvorfor skulle nogen sende et tracking nummer, hvor pakken står noteret som afhentet, hvis den ik er sendt? Ja fejl, misforståelser, fejl, forsinkelser og alle de andre undskyldninger, som der nu er...

Jeg har oplevet meget med deres tracking. Selv pakker der står til levering på selve dagen, men pludselig begynder at hoppe bagud i distributionen for til sidst at være over 1000 km væk... 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:22

Fra min shop sendes der med post danmark. Men vil senere tilbyde GLS.

Min egne erfaringer når jeg handler på nettet er. At når jeg selv bestiller vare med post danmark, får jeg dem som regel leveret i min døgnpost som ses her For der kan jeg hente dem når det passer mig bedst, og min tålmodighed er ikke til at hente den næste dag på posthuset og så stå der i kø og vente og vente....

Når muligheden så er der, og det også tit er billigere. Så bestiller jeg til GLS Pakkeshop, da det tit er meget nemmere. Og sidst skulle jeg hente et computer sæt og fik dette leveret til en døgntank og så hentede jeg pakken kl. sent om aftenen. Og det er lige noget der passer mig. Så den mulighed vil jeg også tilbyde mine kunder. Når jeg får tilkøbt gls modulet og dette sat op på min shop.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 18:04

Har erfaringer med både Post Danmark og GLS og der er fejl og mangler begge steder. Synes dog det fungerer bedst med Post Danmark - men det skal man så også betale noget ekstra for. Hos Onlineoutwear.dk er vi for nylig skiftet over til at sende med GLS og har oplevet et par problemer. Et par gange har kunderne slet ikke fået besked om at pakken lå klar til afhentning og pakken røg derfor retur til os.

Men ja, ingen er perfekte. 

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 18:40
Emil Lykkeskov:

Et par gange har kunderne slet ikke fået besked om at pakken lå klar til afhentning og pakken røg derfor retur til os.

Men ja, ingen er perfekte. 

Det kan måske være fordi kunderne har skrevet forkert telefonnummer da de vel får dette at vide igennem SMS?
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 09:30

Jo det kan naturligvis godt skyldes det og det kan også være at kunden ikke har set sms'en det skal ikke kunne siges. Men den ene af gangene ringene vi til kunden på samme nummer og fik fat på hende. Så numret virkede i hvert fald. Men der kan jo ske mange ting, og det kan sagtens være det har været kundens egen skyld såvel som GLS'.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:03

Er der nogen der har et link til en butik hvor man som kunde selv kan vælge mellem Post Danmark og GLS?

Gerne med så mange valgmuligheder som muligt for at få en god fornemmelse hvordan det fungerer for kunden.

Mvh. Ken

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 01:12
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 10:10

Ken Schultz:

Er der nogen der har et link til en butik hvor man som kunde selv kan vælge mellem Post Danmark og GLS?

Gerne med så mange valgmuligheder som muligt for at få en god fornemmelse hvordan det fungerer for kunden.

Mvh. Ken

Jeps www.techmaster.dk du er velkommen til at teste, og du kan bare hoppe fra efter fragt modulet så du skal ikke være bange for at indtaste informationer osv. Husk de varer du vælger skal veje over 250 gram for at få valget mellem GLS og PostDK, pakker der vejer mindre end 250 gram sender jeg som brevpost med postdk, og du vil ikke få samme valgmuligheder.

Du vil måske synes der er meget tekst og nogle vil hævde lidt for mange valgmuligheder, men jeg har kørt med denne konfiguration i flere år og det fungerer stort set problemfrit. Kunderne er glade for valgmulighederne og jeg kan se på min statistik at ganske få hopper fra i eller efter fragtmodulet. Alle firmakunder vælger GLS, 9 ud af 10 private vælger GLS pakkeshop og det fungerer perfekt.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)