Jo det kan naturligvis godt skyldes det og det kan også være at kunden ikke har set sms'en det skal ikke kunne siges. Men den ene af gangene ringene vi til kunden på samme nummer og fik fat på hende. Så numret virkede i hvert fald. Men der kan jo ske mange ting, og det kan sagtens være det har været kundens egen skyld såvel som GLS'.
Er der nogen der har et link til en butik hvor man som kunde selv kan vælge mellem Post Danmark og GLS?
Gerne med så mange valgmuligheder som muligt for at få en god fornemmelse hvordan det fungerer for kunden.
Mvh. Ken
Jeps www.techmaster.dk du er velkommen til at teste, og du kan bare hoppe fra efter fragt modulet så du skal ikke være bange for at indtaste informationer osv. Husk de varer du vælger skal veje over 250 gram for at få valget mellem GLS og PostDK, pakker der vejer mindre end 250 gram sender jeg som brevpost med postdk, og du vil ikke få samme valgmuligheder.
Du vil måske synes der er meget tekst og nogle vil hævde lidt for mange valgmuligheder, men jeg har kørt med denne konfiguration i flere år og det fungerer stort set problemfrit. Kunderne er glade for valgmulighederne og jeg kan se på min statistik at ganske få hopper fra i eller efter fragtmodulet. Alle firmakunder vælger GLS, 9 ud af 10 private vælger GLS pakkeshop og det fungerer perfekt.