Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark, GLS eller hvad???

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Oilart.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har valgt GLS frem for PostDK, Vi sender kun til pakkeshops, men tilgengæld holder det fragtprisen i bund, og der kan køres kampagner med gratis fragt.

 Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hvad med os lokaldistribution.dk?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Emballage-shoppen.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På emballage-shoppen anvender vi GLS-erhverv og GLS-pakkeshop, men man skal viste sende en vis mængde pakke for at kunne få en aftale hos dem?

Emballage - det hjælper vi gerne med :)

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville vælge post danmark selv om de ikke er de hurtigste jeg vil aldrig købe noget mere på nettet hvis de bruger gls da jeg altid har modtaget mine pakker smadret med gls så mit råd er post danmark

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil altid hellere vælge GLS, forstår ikke dem der klager over en pakke der kan være gået i stykker tror at det absolut er GLS skyld, det er langt overvejende de enkelte firmaer som ikke pakker det godt nok ind. Vil dog sige jeg har modtaget pakker med GLS der var ringe emballeret og alligevel kommer den hel frem uden en skramme.

Med hensyn til kundeservicen er den helt i top bare man taler pænt fra starten af, men folk har det jo med at skabe/råbe/skrige af dem fordi de tror det hjælper....NOT !!

Igen til sidst MYTEN om at GLS ikke leverer til private....Jo de gør 100 %, men selvfølgelig er det billigere og nemmere at få kunden til at vælge en pakkeshop eller en FM-løsning (fuldmagtsaftale, hvor pakken må stilles et fast aftalt sted på adressen hver gang, den er iøvrigt for alle man kontakter bare det nærmeste depot)

Det er ikke så svært, ville bare ønske folk herinde satte sig ind i tingene inden de plaprer løs om noget de ikke kender til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger GLS og de har rigtig gode priser til erhverv, også selvom man er lille kunde og kun sender et par pakker om dagen.

Hvis du ønsker det kan du sende mig en mail til mm@mooreinvest.dk så sender jeg dig kontaktinformation på vores konsulent hos GLS, så kan du snakke med hende og få priser og tilbud :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indtil videre ikke haft problemer med PostDanmark Erhverv...

.

Jeg havde faktisk flere problemer med dem da jeg bare brugte dem privat i tidernes morgen, men de virker stort set upåklageligt.

GLS bruger jeg på min hverdags arbejdsplads og nogle af pakkerne vi modtager bliver da ikke behandlet helt efter forventningerne..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik T:

Det er ikke så svært, ville bare ønske folk herinde satte sig ind i tingene inden de plaprer løs om noget de ikke kender til.

Det var så anden ældre tråd om GLS, som du fik vækket til live idag... 

GLS har verdens dårligste online tracking system. Det er helt håbløst, og jeg oplever tit, at der går 2-10 dage fra pakken f.eks er afleveret, til tracking delen opdateres. Ligeledes er de gode til bare at smide en seddel i postkassen, selvom der er nogen på adressen...

Så alt er ikke så lyserødt, som du ellers forsøger at male det :)

Jeg har haft problemer med dem 3 gange indenfor den sidste måned alene...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogensinde undersøgt om pakken er sendt og fået feedback på hvorfor der er gået så lang tid ??? Jeg vil også rigtig gerne se et eksempel på en tracking du ikke forstår for de hundredevis af pakker jeg har fulgt, har jeg altid kunnet se og følge med uden problemer.

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)