Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark, GLS eller hvad???

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har et link til en butik hvor man som kunde selv kan vælge mellem Post Danmark og GLS?

Gerne med så mange valgmuligheder som muligt for at få en god fornemmelse hvordan det fungerer for kunden.

Mvh. Ken

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 01:12
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 10:10

Ken Schultz:

Er der nogen der har et link til en butik hvor man som kunde selv kan vælge mellem Post Danmark og GLS?

Gerne med så mange valgmuligheder som muligt for at få en god fornemmelse hvordan det fungerer for kunden.

Mvh. Ken

Jeps www.techmaster.dk du er velkommen til at teste, og du kan bare hoppe fra efter fragt modulet så du skal ikke være bange for at indtaste informationer osv. Husk de varer du vælger skal veje over 250 gram for at få valget mellem GLS og PostDK, pakker der vejer mindre end 250 gram sender jeg som brevpost med postdk, og du vil ikke få samme valgmuligheder.

Du vil måske synes der er meget tekst og nogle vil hævde lidt for mange valgmuligheder, men jeg har kørt med denne konfiguration i flere år og det fungerer stort set problemfrit. Kunderne er glade for valgmulighederne og jeg kan se på min statistik at ganske få hopper fra i eller efter fragtmodulet. Alle firmakunder vælger GLS, 9 ud af 10 private vælger GLS pakkeshop og det fungerer perfekt.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)