Hej alle i fornuftige Amino'er Jeg er ked at at måtte meddele at jeg er nødt til at trække mig tilbage som PLUS medlem her fra den 31/3-13 Hvis ikke snart der ruller nogle kunder ind i butikken er jeg også nød til at være freelancer i stedet for virksomhedsejer. Er der nogen af jer der har nogle små opgaver jeg eventuelt kan udføre, i HTML, CSS eller PHP? Hvis bare jeg kan få to opgaver af 200 kroner om måneden, så kan jeg betale mit PLUS abonnement og det ville selvfølgelig være det første jeg ville gøre, for det er så fedt at være PLUS medlem herinde på AMINO :-) jeg kommer til at savne de ekstra gode tilbud osv. man får med. Jeg har gjort meget for at få nogle kunder, men samtidig har det været svært at finde en balance mellem mit fuldtidsarbejde og min virksomhed. Der må ikke være for mange kunder og der må heller ikke være for få. De få kunder der har henvendt sig har jeg ikke formået at få til at sige ja til nogle ellers meget fordelagtige tilbud. Eksempel: En kunde henvender sig og får en gratis hjemmesideanalyse, hvorefter jeg skriver hvad kunden bør få ordnet på sin hjemmeside for at den fungerer optimalt. Jeg kommer med et tilbud på et antal timer det kommer til at tage for mig at udføre arbejdet og hvad det vil komme til at koste inklusiv moms. Kunden melder enten ikke tilbage eller melder tilbage at det er for dyrt. Jeg forstår det ikke for mine tilbud er som regel på ca. det halve af hvad jeg ville tage i normalpris, dog uden at kunden ved at det er halv pris. fx. hvis det tager 4 timer at rette kodefejl på kundens hjemmeside, så skriver jeg at det tager mig 2 timer og derfor vil koste 2 X 495 kroner inklusiv moms. ER DET FOR DYRT? Jeg synes der er ekstremt billigt og jeg forstår ikke kunderne ikke synes det samme? MVH Jens Andersen |
Danskere vil have det hele for det halve. Hvorfor ikke sige det som det er. Hvis en opgave tager 4 timer så sig ar det tager 4 timer, men at du kan tilbyde en "introrabat" eller hvad du nu vil kalde det.
Der er ikke nogen som kan se, at det tilbud faktisk er godt hvis det ikke synliggøres.